جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ خالد النعمانی خطیب جمعه نجف اشرف

حوزه/ شیخ خالد النعمانی امام جمعه موقت نجف اشرف در خطبه های نماز جمعه گفت: فردا ان شا أالله با مشارکت میلیونی در پای صندوق های رأی یک حماسه انتخاباتی برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ خالد النعمانی امام جمعه موقت نجف اشرف در خطبه های نماز جمعه گفت: فردا ان شا أالله با مشارکت میلیونی در پای صندوق های رأی یک حماسه انتخاباتی برگزار خواهد شد.

وی افزود: این روز که به خاطر آن خون علما و جوانان ریخته شد، باید با قدرت حفظ شود و با مشارکت در انتخابات دشمنان را که تلاش می کنند یتیم های رژیم صدام را به حکومت برگردانند، نابود کنند.

شیخ نعمانی ادامه داد: رأی اکثریت آینده عراق جدید را ترسیم خواهد کرد و مردم عراق منتظر کار، ازدواج و نابودی فساد اداری است.

امام جمعه موقت نجف اشرف در خصوص عقب نشینی آمریکا از توافق هسته ای گفت: این عقب نشینی، در سطح بین المللی مردود و مخالف قوانین، پیمان نامه ها و ضوابط بین المللی است که هدف آن به تسلیم در آوردن جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: مردم ایران تسلیم نخواهند شد؛ چراکه آنان ملت هیهات منّا الذله و آگاه هستند که پروژه آمریکا را با شکست مواجه خواهند کرد.

شیخ نعمانی تصریح کرد: برخی در خصوص افزایش درگیری میان اسرائیل و ایران سخن می گویند، امّا بدانید که این مسئله مانند خودکشی رژیم صهیونیستی است.

وی در خطبه دینی به استفاده از روز های پایانی ماه شعبان توصیه کرد و گفت: باید خود را برای استقبال از ماه مبارک رمضان آماده کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha