جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رییس دادگستری یزد

حوزه/ در مسئله برجام مقام عظمای ولایت موارد بسیاری در ابتدای این مذاکرات گوشزد کردند که اگر این موارد به دقت رعایت شده بود اکنون این قرار داد به گونه ای نبود که کشوری همچون آمریکا و ترامپ بتوانند به این آسانی به آن پشت پا بزنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، محمدرضا حبیبی در جلسه شورای معاونین دادگستری استان یزد، اظهار کرد: اتفاق اخیر و خروج آمریکا از برجام دو نکته بسیار مهم را برای مردم ایران داشت، اول اینکه نقش رهبری، تیزبینی، هوشمندی و آینده نگری ایشان بر همه مردم روشن شد چرا که ایشان در زمان انعقاد این قرار داد بارها به عدم قابل اعتماد بودن آمریکا تصریح کرده بودند.

وی از تجلی نقش ولایت فقیه به عنوان دومین نکته مهم در حوادث اخیر یاد کرد و افزود: ولایت فقیه به عنوان ستون نظام اسلامی و در استمرار ولایت ائمه معصومین علیه السلام در زمان غیبت به عنوان پشتوانه ی معنوی و هدایتگر مردم و هشدارهای لازم به مسئولین در طول چهل سال از استقرار نظام آن را از آسیب انواع طوفان ها و توطئه های داخلی و خارجی نجات داده و اینکه امام راحل عظیم الشأن بارها و بارها ملت را به تبعیت و پشتیبانی از ولایت فقیه به جهت دوری از گزندها و حوادث دعوت کرده بودند نیز به همین منظور بوده است.

این مقام قضایی تصریح کرد: اگر نظام اسلامی توانسته در میان این حجم از توطئه ها و نیرنگ ها بایستد به واسطه ولایت فقیه و نقش اثر گذار آن و تبعیت مردم از ولایت بوده و اکنون نیز مطالبه مردمی رمز توفیق و خنثی کردن هجمه ها هم ادامه مسیر تبعیت از ولایت فقیه توسط مردم و مسئولین است.

حبیبی خاطر نشان کرد: در مسئله برجام مقام عظمای ولایت موارد بسیاری در در ابتدای این مذاکرات گوشزد کردند که اگر این موارد به دقت رعایت شده بود، اکنون این قرار داد به گونه ای نبود که کشوری همچون آمریکا و ترامپ بتوانند به این آسانی به آن پشت پا بزنند.

وی تأکید کرد: مردم باید خود در صحنه باشند و ضمن حفظ وحدت و انسجام به عنوان یک خواست عمومی مدیریت شرایط جدید را از دولت مردان بدون واگرایی و انفعال طلب نمایند.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha