پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
۱

حوزه/ در اعتراض به عهدشکنی های آمریکا؛ تجمع اعتراض آمیز طلاب ، روحانیون و اساتید مدرسه علمیه حضرت امیرالمومنین (ع) آران و بیدگل (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، مدیر، معاونین، اساتید، طلاب و روحانیون مدرسه علمیه حضرت امیرالمومنین صادق(ع) شهرستان آران و بیدگل در اعتراض به خروج یکجانبه آمریکا از برجام و عهد شکنی این نظام سلطه، تجمع اعتراض آمیزی برگزاری کردند.

در این اجتماع که با حضور جمع زیادی از طلاب، اساتید، معاونین و... مدرسه علمیه حضرت امیرالمومنین (ع) آران و بیدگل و نیز جمعی از جوانان و مردم برگزار شد، حاضرین با سر دادن شعارهای ضدآمریکایی، عهدشکنی دولت آمریکا در پایبندی به برجام را محکوم کردند.

حجت  الاسلام حسین احمدی نژاد مدیر مدرسه امیرالمومنین (ع) آران و بیدگل در این مراسم، با اشاره به این که از ابتدای مذاکرات، رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه ای مکررا به تیم مذاکره کننده ایرانی تذکر دادند که تیم آمریکایی قابل اعتماد نیست و همگان دیدیم که سخنان رهبری دقیق و با درایت بود. گفت : همان روش استکباری را که امریکا طی 50 سال گذشته با فلسطینان داشته اند، با دیگر ملتهای مظلوم دنیا از جمله جمهوری اسلامی ایران نیز دارند.

وی با بیان این که آمریکا در تمام جهان مخالف دموکراسی و مردم سالاری واقعی است، گفت: ایلات متحده در هرجای دنیا که یک نظام استبدادی باشد، مدافع آن نظام ظالم است، از جمله این نظام ها می توان به رژیم آل سعود اشاره کرد که همواره از پشتیبانی شیطان بزرگ بهره می گیرند و به جان ملت های مظلوم یمن و بحرین می افتند.

مدیر مدرسه امیرالمومنین (ع) آران و بیدگل با بیان این که براساس سیاست داخلی جمهوری اسلامی ایران زیرمجموعه هیچ حکومتی در دنیا نمی باشد و به توان داخلی خودمان تکیه می کنیم، گفت: در سیاست خارجی نیز جمهوری اسلامی ایران مدافع  مظلومین سراسر دنیا می باشد.

حجت  الاسلام والمسلمین احمدی نژاد افزود: ماندن و بیرون آمدن آمریکا از برجام هیچ تاثیری برای کشورمان ندارد، ضمن این که هیچ  اعتمادی به سه کشور اروپایی نداریم.

شایان ذکراست طلاب مدرسه علمیه  امیرالمومنین(ع) آران و بیدگل با خواندن قطعنامه پایانی برجام را به آتش کشیدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha