چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سخنرانی آیت الله طه محمدی در همایش فعالان اقتصادی

حوزه/ امام جمعه همدان گفت: چرا باید سفره دیگران را رنگی کنیم در حالی که در داخل کشور هزاران جوان تحصیل کرده و بیکار داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان، در همایش تقدیر از فعالان اقتصادی استان همدان، ضمن تشکر از دست اندرکاران عرصه تولید گفت: امت اسلام باید از داشته های خودشان در حد اعلا استفاده کنند و هرگز نباید دست گدایی به سمت بیگانگان و دشمنان دراز کنیم.

وی تاکید کرد: خداوند ملتی را دوست خواهد داشت که تقدیر و سرنوشتش را با دستان و سعی و تلاش خودشان ثبت کنند و چشم به دست دیگران نداشته باشد.

امام جمعه همدان تصریح کرد: دین مقدس اسلام انسان را به عنوان خلیفه خدا معرفی کرده است که همیشه باید به خودش تکیه کند نه به دیگران؛ چرا که بزرگان دین به ما آموخته اند که "به خود متکی چون خورشید باش، که خورشید از خویش تابنده است".

وی افزود: انسان خجالت می کشد هنگامی که متوجه می شود پیش پا افتاده ترین اجناس و کالاها از چوب خلال دندان تا وسایل روزمره را از خارج وارد کشور می کنند.

آیت الله طه محمدی ضمن حمایت از تولید کنندگان داخلی، گفت: چرا باید سفره دیگران را رنگی کنیم در حالی که در داخل کشور هزاران جوان تحصیل کرده و بیکار داریم.

وی خاطر نشان کرد: واقعا از شنیدن این اخبار شرمنده هستیم، چرا که زیبنده یک ملت فاخر و دارای استعداد های درخشان نیست که این طور سرمایه داخلی اش از بین رود. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha