پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اردوهای خانودگی طلاب و روحانیون

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان گفت: به همت مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان، صبح امروز اردوی سلامت خانوادگی طلاب و روحانیون سنندج برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، به همت مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان، امروز اردوی سلامت خانوادگی طلاب و روحانیون سنندج برگزار گردید.

حجت الاسلام علی حسینی فر در حاشیه این اردو در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه اظهار داشت: در این اردوی یک روزه بیش از 50 نفر از خانواده های طلاب و روحانیون سنندج شرکت کرده اند.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان افزود: تلاش ما این بوده است که در این ردوی یک روزه جدای از بحث تفریحی و سیاحتی آن، اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی و بهداشتی برای حاضرین نماییم.

حجت الاسلام  حسینی فر عنوان گفت: در این اردو سرکار خانم فتحی یونسی، معاون آموزش شبکه بهداشت سنندج برای خانواده طلاب و روحانیون کلاس آموزشی برگزار می کند.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان افزود: یکی دیگر از برنامه های این اردوی یک روزه، برپایی کلاس مشاوره و روان شناسی است که استاد این کلاس، دکتر فلاحیان می باشند.

این مقام مسئول ادامه داد: همچنین از دکتر بهمن پور؛ رییس دانشکده پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی سنندج نیز برای حضور در این اردو دعوت به عمل آورده ایم.

حجت الاسلام حسینی فر با اشاره به اینکه برگزاری چنین اردوهایی ثمرات و فواید بسیاری برای شرکت کنندگان خواهد داشت، گفت: در چنین برنامه هایی ما شاهد فواید بسیاری از دیدگاه علم و اسلام هستیم. یکی از این فواید تجدید دیدار مومنین با همدیگر است که این امر در اسلام مکررا مورد تاکید قرار گرفته است.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان کردستان افزود: یکی دیگر از فواید برگزاری چنین اردوهایی حضور در فضای طبیعی است، زیرا اسلام به ویژه حضرت علی (ع) به دیدن سبزی و طبیعت بسیار تاکید داشته اند.

وی  با اشاره به اینکه از اساتید و مدرسان حاضر در این اردو تجلیل به عمل خواهد آمد، گفت: در پایان این اردوی یک روزه به قید قرعه از 5 نفر از شرکت کنندگان با اهدا هدایایی تجدید می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha