جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام بهجت پور

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور گفت: شما اساتید حوزه علمیه خواهران باید شکرگزار خدای متعال باشید و بدانید که شغل بسیار ارزشمندی داشته و همیشه باید قدردان حضور خود در حوزه های علمیه باشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور ظهر امروز در جمع طلاب و اساتید مدارس علمیه خواهران استان قزوین گفت: شما اساتید که با قشر طلبه در ارتباط هستید باید در مرحله اول ارتباط خود را با این قشر بیش از پیش فر اهم آورید و در ارتقای سطح علمی طلاب، همیشه تلاش فراوان داشته باشید.

وی افزود: مدیر یک مدرسه باید خود یک استاد باشد و قبل از اینکه مدیر باشیم ، یک استاد حوزه علمیه باشیم ، چرا که می توانیم به خوبی با طلبه و شاگرد ارتباط خوبی برقرار نماییم.

مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور تصریح کرد: حوزه علمیه که حضور قشر طلبه در آن مشغول تحصیل علوم حوزوی است، باید ساده و به دور از تشریفات باشد و باید از حاشیه ها به دور باشیم.

وی اظهار کرد : حضرت امام خمینی(ره) بارها در بیانات و سخنرانی های روشنگرانه خود در رابطه با حوزه های علمیه و نرفتن به سمت تشریفات بیهوده، مطالبی راهگشا بیان نمودندکه باید مورد توجه قرار دهیم.

 حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور خاطرنشان کرد: شما اساتید حوزه علمیه خواهران باید شکرگزار خدای متعال باشید و بدانید که شغل بسیار ارزشمندی داشته و همیشه باید قدردان حضور خود در حوزه های علمیه باشید.

وی ادامه داد: مرحوم آیت الله معرفت و بسیاری از شخصیت های برجسته بر دوری از مسئولیت های مختلف تاکید  داشتند که نمونه آن همین شخصیت بزرگوار بود و بدانید که کار شما اساتید و معلمین که زمانی بنده نیز همین شغل شریف را داشتم، با هیچ چیز دیگری معاوضه نکنید.

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور اظهار کرد: امروز در ما حوزه های علمیه و شما اساتید باید نقش خودمان را به خوبی ایفا نموده و برای رشد رتبه ای اساتید برنامه ریزی منظم داشته باشیم.

دیدار با مدیر حوزه علمیه استان قزوین

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور در ادامه سفر به استان قزوین با مدیر حوزه علمیه برادران نیز دیدار کرد.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی ضمن خیرمقدم و تبریک به خاطر انتصاب وی به عنوان مدیر حوزه علمیه خواهران کشور، گفت: شما سالها کوله باری از تجربه در حوزه علمیه  داشته اید که می توانید در حوزه علمیه خواهران هم منشاء تحول چشمگیری داشته باشید.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha