جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 امتحانات نیمسال اول حوزه علمیه

حوزه/ مدیر ارزشیابی حوزه علمیه خراسان خبر داد: امتحانات این حوزه در سطوح مختلف از ابتدای خردادماه سال۹۷ آغاز خواهد شد.

حجت الاسلام وحیدی پور در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در مشهد، با اعلام این مطلب با اشاره به اینکه امتحانات سطح یک از اول تا ۱۲ خردادماه در محل مدارس محل تحصیل طلاب برگزار می‌گردد، گفت: امتحانات سطح دو و سه عمومی نیز از دوم تا ۱۳ تیرماه و امتحانات سطح دو و سه تحت برنامه از ۲۴ تا ۳۰ تیرماه در محل سالن اجتماعات دانشگاه رضوی برگزار می شود.
حجت الاسلام وحیدی پور با اشاره به اینکه امتحانات سطح چهار (خارج فقه و اصول و تفسیر تخصصی) به صورت کتبی و شفاهی برگزار می گردد، ابراز کرد: امتحان کتبی تفسیر تخصصی در ۲۹ خردادماه ۹۷ و امتحانات کتبی خارج فقه و اصول در ۳۰ و ۳۱ خردادماه در مدرسه علمیه آیت الله العظمی خوئی(ره) برگزار خواهد شد و امتحان شفاهی از روز شنبه دوم تیرماه ۹۷ شروع و به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.
وی افزود: مکان امتحان شفاهی مانند سنوات گذشته در مدرسه علمیه عالی نواب در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد.
مدیر ارزشیابی حوزه علمیه خراسان تأکید کرد: طلاب شرکت کننده در امتحانات دروس خارج فقه و اصول ملزمند که تقریرات دروس خارج فقه و اصول به صورت دست نویس و یا تایپی ارائه دهند و اگر تقریرات به صورت تایپی باشد، به تائید استاد درس نیازمند می باشد. لذا با توجه به اینکه اخذ تائیدیه بعد از اتمام کلاسهای درسی مشکل است، طلاب می بایست قبل از اتمام دروس نسبت به اخذ تائیدیه از استاد اقدام کنند. 

اخذ کارت ورود به جلسه امتحانی

وی اخذ کارت ورود به جلسه امتحانی را از دیگر موارد تذکر یاد شده دانست و ابراز کرد: شرکت در جلسه‌ی امتحان شفاهی طبق تاریخ تعیین شده در کارت لازم است و اگر طلبه ای نمی‌تواند در تاریخ تعیین شده برای امتحان شفاهی در جلسه شرکت کند باید با مراجعه به محل برگزاری امتحان با هماهنگی مسؤل مربوطه نسبت به جابجایی زمان امتحان شفاهی در صورتی که ممکن باشد اقدام کند.
مدیر ارزشیابی حوزه علمیه خراسان با اشاره به اینکه کلیه طلاب درس خارج، ملزم به شرکت در امتحان کتبـی می باشند، گفت: طلاب محصل در درس خارج، ملزم به شرکت در چهـار سـال امتحان تفسیـر تخصصـی هستند.
وی در پایان گفت: طلاب جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت حوزه علمیه خرسان، پرتال طلاب ، اعلانات ، تابلو اعلانات مدرسه ، اعلانات مرتبط با سطح ۴ طلاب عمومی ، اطلاعیه امتحانات دروس خارج فقه و اصول و تفسیر تخصصی مراجعه کنند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha