جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 450192
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹
فاضل مرندی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین فاضل مرندی گفت: طلاب جوان باید شبانه روز تلاش کرده و فعالیت علمی و تبلیغی کنند، چرا که پرچم مکتب تشیع تا ظهور امام زمان(عج) در دست علما و روحانیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمد فاضل مرندی، امروز در همایش تکریم که با حضور حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، آیت الله پورمحمدی عضو مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسالم والمسلمین نعمت زاده امام جمعه مرند، کریمی مراغه ای شاعر و جمعی از علما و اقشار مختلف مردم در تالار معلم برگزار شد، ابراز داشت: از مردم مرند که چنین مراسمی را ترتیب دادند به ویژه حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده امام جمعه مرند تشکر می کنم.

وی اظهار داشت: طلاب جوان باید شبانه روز تلاش کرده و در زمینه تحصیل و تبلیغ فعالیت کنند، چرا که پرچم مکتب تشیع تا ظهور امام زمان(عج) در دست علما و روحانیت است.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل مرندی ادامه داد: طلاب اگر در راه دین زحمت بکشند و راه انبیا را ادامه دهند، سرافراز و سربلند خواهند شد و در دل مردم نفوذ می کنند.

این استاد حوزه علمیه تاکید کرد: خدمت به مردم بزرگ ترین نعمت است و علما و روحانیت تا زمانی که به آن پایبند باشند جایگاه ویژه ای در جامعه خواهند داشت.

گفتنی است، در پایان این مراسم از خدمات و فعالیت های تبلیغی چند دهه شیخ محمد فاضل مرندی تجلیل شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha