شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
متهم توطئه حمله مسلحانه به مسجد فلوریدا با ۱۰ سال زندان روبروست

حوزه/ متهم توطئه حمله مسلحانه به مسجد فلوریدا، که در مکالماتش با یک مامور مخفی به نقشه خود برای کشتار مسلمانان اذعان کرده است، به جرم مالکیت سلاح خفه کن غیرقانونی با ۱۰ سال زندان روبرو است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از foxnews، متهم توطئه حمله مسلحانه به مسجد فلوریدا و کشتار دسته جمعی مسلمانان به جرم مالکیت اسلحه غیرقانونی با 10 سال زندان روبرو است.

اسناد و مدارک ارائه شده به دادگاه در رابطه با این پرونده نشان دادند که برناندینو بولاتت، 69 ساله در دادگاه فدرال شهر جکسون ویل در ایالت فلوریدای آمریکا به جرم داشتن یک فقره صدا خفه کن اسلحه به صورت غیرقانونی ممکن است به 10 سال زندان محکوم شود. دادگاه اعلام جرم قرار است از 25 جولای آغاز شود.

به گفته پلیس، تحقیقات آن ها زمانی آغاز شد که یک منبع محرمانه تایید کرد که این سفیدپوست آمریکایی قصد حمله مسلحانه به مرکز اسلامی در شمال شرقی فلوریدا و کشتار دسته جمعی مسلمانان را دارد. در ادامه یک افسر پلیس مخفی با وی تماس گرفته و نسبت به فروش یک صداخفه کن غیرقانونی به قیمت 100 دلار با وی قرار ملاقات گذاشت.

به گفته مقامات مربوطه، در مکالمات ضبط شده میان افسر پلیس مخفی و این فرد، وی بی پرده و با صراحت به نقشه خود برای حمله به مرکز اسلامی و قتل عام مسلمانان اذعان کرده است.

به گفته دادستان پرونده، در پی دستگیری این فرد اسلام ستیز در ماه دسامبر، ماموران اف بی آی هنگام تفتیش منزل و اتومبیل وی موفق به کشف مجموعه قابل توجهی از تسلیهات نظامی، سلاح گرم و مهمات شده اند.

وی 11 فقره اسلحه و بیش از 2 هزار دور مهمات داشته است. قاضی دادگاه براساس شواهد، مستندات و مالکیت تعداد بیش از حد سلاح و مهمات، وی را «یک خطر شدید برای جامعه» دانست.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha