سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
رئیس شورای حوزه علمیه کرمانشاه در نشست با مسئولان حلقه های صالحین استان

حوزه/ آیت الله علماء با اشاره به نتایج مثبت طرح حلقات صالحین در بین نسل جوان،گفت: طرح حلقات صالحین باید خروجی موثری در جامعه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه حضرت آیت الله "مصطفی علما" در نشست با مسئولان حلقه های صالحین استان کرمانشاه، گفت: مربیان طرح باید سعی کنند مطالب را کوتاه و موجز برای جوانان بیان کنند به نحوی که در ذهن آنها اثر گذار باشد.

وی در ادامه با اشاره به این که طرح صالحین باید با پختگی و درایت مدیریت شود،گفت: طرح حلقه های صالحین سپاه را طرح بسیار خوبی می دانم.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به این که تاکتیک دشمنان ارائه معکوس مطالب خود به خورد جوانان است، گفت: امروز دشمنان اسلام مطالب ناقص و غیر انسانی خود را به نحوی با رنگ و لعاب از طریق رسانه های مختلف امروزی به جوانان ارایه می دهند.

وی در ادامه با توجه به این که دشمنان انقلاب اسلامی با شگردهای شیطانی در بیان مطالب، گویی مطلب حقی است که تبلیغ می کنند، گفت: در این شرایط ما نیاز مند کارهای با ظرافت و اثرگذار زیادی برای مقابله با با دسیسه های دشمنان هستیم.

آیت الله علماء با اشاره به نتایج مثبت طرح حلقات صالحین در بین نسل جوان، گفت: طرح حلقات صالحین باید خروجی موثری در جامعه داشته باشد.

رئیس شورای حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به این که مباحث فرهنگی روز جامعه دارای اهمیت خاص خود می باشد، گفت: مهمترین مسئله در بحث فرهنگی آشنایی مسوولان مربوطه با مسائل روز جامعه است.

وی در پایان انس با کتاب و مطالعه را از دیگر خصیصه های متصدیان بخش فرهنگی  جامعه دانست و گفت: مسئولان بخش فرهنگی اهل تحقیق و مطالعه باشند تا توانایی مقابله با شبهات و دسیسه ها را داشته باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha