جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار شخصیت های حوزوی پاکستان با نماینده آیت الله العظمی سیستانی

حوزه/ شخصیت های حوزوی مختلف همچون رئیس نهاد وفاق علماء الشیعه پاکستان و گروه همراه وی و شیخ شریف هادی مسئول مرکز گفتگو و همکاری حکمت در بانکوک با حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی کشمیری رئیس مرکز اسلامی امام علی(ع) لندن دیدار کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شخصیت های حوزوی مختلف همچون حجت الاسلام و المسلمین سید رضی جعفر نقوی رئیس نهاد وفاق علماء الشیعه پاکستان و شیخ شریف هادی مسئول مرکز گفتگو و همکاری حکمت در بانکوک با حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی کشمیری رئیس مرکز اسلامی امام علی(ع) لندن و نماینده آیت الله سیستانی دیدار کردند.

حجت الاسلام نقوی در این دیدار گزارش کامل از اوضاع شیعه و علما در پاکستان ارائه کرد و گفت: آرامش نسبی برای شیعیان پاکستان برقرار است و مسلمانان مراسم دینی خود را طبق معمول انجام می دهند.

گفتنی است سید رضی جعفر نقوی از علمای برجسته و خطبای معروف پاکستان است که حدود 40 تالیف داشته و مؤسس سازمان در لندن است که در زمینه آموزش و تدریس تلاوت و ترتیل قرآن کریم فعالیت می کند و حدود 12 هزار عضو دارد.

مسئول مرکز گفتگو و همکاری حکمت در بانکوک نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت های مرکز خود ارائه کرد و گفت: به تازگی یک حوزه علمیه توسط این مرکز برای علاقمندان به تحصیلات علوم دینی تاسیس شده تا بتوانند مقدمات علوم دینی را در این حوزه فرا بگیرند و پس از آن بتوانند در کشورها و شهرهای خود به تبلیغ مشغول شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha