پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام نعمت الهی

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: برنامه هایی که روحانیون در ماه رمضان باید به آن توجه کنند، تفسیر قرآن، تصحیح قرائت نماز و بیان اهمیت پرداخت زکات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی نعمت الهی در اجلاسیه شهدای روحانی و طلایه داران تبلیغ، گفت: کمیته امداد به خوبی موضوع زکات را پیگیری کرده و سال قبل بیش از۱۰ میلیارد و۵۰۰ میلیون تومان زکات جمع آوری شده است.

وی افزود: از دیگر برنامه هایی که باید مورد توجه قرار گیرد، امر به معروف و نهی از منکر است تا بتوان بسیاری از آسیب های اجتماعی را کاهش داد، اگر معیشت را مدیریت کنیم، می توانیم به اقتصاد مقاومتی برسیم و نیازهای جامعه را نیز پاسخ دهیم و در این راستا و تحقق شعار امسال باید مردم را در سخنرانی ها به خرید کالای ایرانی تشویق کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: برنامه هایی که روحانیون در ماه رمضان باید به آن توجه کنند، تفسیر قرآن، تصحیح قرائت نماز و بیان اهمیت پرداخت زکات است. جامعه امروز در همه زمینه ها نیازمند اخلاق است تا بتوان در محیطی آرام برنامه ها و احکام دینی را پیاده کرد و به نیازها و سوالات مردم پاسخ داد.

وی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای روحانیت بیان کرد:  شهدا زنده اند و بر اساس آیه شریفه از خدای خود روزی می گیرند و به عنوان شمع محفل بشریت روشنگر مسیر دیگران هستند. بي شک حوزه هاي علميه و حوزويان، امروز پيشگام و طلايه دار جبهه مقاومت در جنگ نرم فرهنگي عليه دشمن هستند.

حجت الاسلام نعمت الهی تصریح کرد: شهدا عامل اتحاد مردم بوده و در تنگناها به داد مردم رسیده اند و این هنر شهداست که زندگی جاودانه را برگزیدند تا بتوانند چراغ راه آیندگان برای هدایت به سمت رستگاری شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha