پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید حسین ناظر مدیر کل صدا و سیما ی مرکز بوشهر

حوزه/ مدیر کل صدا و سما مرکز بوشهر از پخش زنده مراسم ترتیل خوانی نوای ملکوت از سیمای مرکز بوشهر و رادیونما خبر داد و گفت: هماهنگی هایی با برخی شبکه های سراسری برای پخش این برنامه در برخی از ایام ماه مبارک رمضان شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، سهراب انبارکی امروز در نشست با اعضای ستاد ترتیل خوانی برنامه "نوای ملکوت" با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، با اشاره به هفتمین سال متوالی برگزاری برنامه ترتیل خوانی نوای نوای ملکوت در حسینیه عاشقان ثارالله، گفت: جلسات متعددی با کمیته های مختلف برگزاری این برنامه برگزار شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر شعار امسال برنامه نوای ملکوت را «خانواده در پرتو قرآن» عنوان کرد و اظهار داشت: این برنامه از ساعت 16:30 روز پنجشنبه اولین روز ماه مبارک رمضان با تفسیر قرآن آغاز می شود و از 17:30 ترتیل خوانی قرآن کریم به صورت زنده از سیمای مرکز بوشهر پخش خواهد شد.

وی بیان داشت: قرار است در اولین روز از برگزاری این برنامه تمبر یادبود آن با حضور مردم در حسینیه عاشقان ثارالله رونمایی شود؛ همچنین بنا نمایشگاه عکس نوای ملکوت به صورت چرخشی در شهرستان های استان دائر شود.

سید حسین ناظر نیز در این مراسم گفت: یکی از مهمترین رویش های سراسر کشور برنامه های قرآنی است که عامل وحدت و اتحاد و انسجام یک جامعه به شمار می رود.

مدیر کل صدا و سما مرکز بوشهر از پخش زنده مراسم ترتیل خوانی نوای ملکوت از سیمای مرکز بوشهر و رادیونما خبر داد و گفت: هماهنگی هایی با برخی شبکه های سراسری برای پخش این برنامه در برخی از ایام ماه مبارک رمضان شده است.

گفتنی است در این برنامه سید حسین موسوی به عنوان سخنگوی ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت در بوشهر معرفی شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha