جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام عابدینی

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه قزوین گفت: هر میزان که موفقیت و پیروزی داشته ایم و دشمن را ذلیل کرده ایم با تقوی بدست آمده لذا باید ایمان و تقوا را ابتدا در خود و سپس در مردم تقویت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در اجلاسیه شهدای روحانی و طلایه داران تبلیغ که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، گفت: روحانی متعهد هرگز نسبت به رسالت فرهنگی، دینی و تبلیغی خود بی تفاوت نیست و با تاسی از ائمه معصومین در این راه ارزشمند تلاش می کند.

وی افزود: تقدیم ۱۰۰ شهید روحانی و هشت شهید مداح بیانگر ادای دین این گروه در تداوم انقلاب اسلامی است و مسیری که این پیشگامان تبلیغ و فرهنگ بازکرده اند باید تداوم یابد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین اظهار کرد: از روحانیون انتظار داریم در ماه مبارک رمضان به شاخص های تبلیغی اهمیت دهند و آن را جدی بگیرند تا پیامشان تاثیرگذار باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی تصریح کرد: دعوت به تقوی الهی با روشهای جدید و تاثیرگذار و دوری از روزمرگی می تواند در این ماه در دستور کار روحانیون باشد.

وی افزود: عالم باید از خود شروع کرده و به باورهای خود عمل کند تا بتواند تاثیرگذار باشد، زیرا هر چه آسیب دیده ایم ناشی از بی تقوایی است.

امام جمعه قزوین اظهارداشت: هر میزان که موفقیت و پیروزی داشته ایم و دشمن را ذلیل کرده ایم با تقوی به دست آمده، لذا باید ایمان و تقوا را ابتدا در خود و سپس در مردم تقویت کنیم.

وی بیان کرد: ماه رمضان بهترین فرصت برای ترویج انس با قرآن، تشکیل جلسات تفسیر و ترجمه و بیان داستان و قصص قرآنی است و مبلغین به این موضوع لازم است اهمیت دهند.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین افزود: قرآن شفای همه دردها و مشکلات است و اگر با آن انس بگیریم، سعادت دنیا و آخرت ما تضمین می شد.    

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha