جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ نشست مدیران رسانه رسمی حوزه با  مدیر و معاونان حوزه علمیه تهران

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق با اشاره به ظرفیت‌های رسانه‌ای حوزه علمیه تهران، عنوان داشت: معتقدیم ابزار رسانه در جهت دهی افکار عمومی مردم بسیار مؤثر است و حوزه علمیه تهران می تواند نقش جدی در این راستا ایفا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی رحیمی صادق در نشست مشترک مسئولین خبرگزاری رسمی حوزه با مدیر و معاونین مرکز مدیریت حوزه علمیه تهران، با اشاره به فرا رسیدن ماه رحمت و میهمانی خدا، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ضیافت عظیم الهی است و امیدواریم این میهمانی، ضیافتی پربار، پربرکت و پر اثر برای همه مسلمانان جهان باشد.

وی در ادامه با تقدیر از حضور مسئولان خبرگزاری رسمی حوزه در مرکز مدیریت تهران، گفت: مجموعه کارها و فعالیت هایی که در مرکز خبرگزاری حوزه انجام می شود، نوید بخش آینده رسانه ای بهتری برای حوزه های علمیه است.

مدیر حوزه علمیه تهران با اشاره به ظرفیت‌های رسانه‌ای حوزه علمیه تهران، عنوان داشت: امیدواریم این نشست منشأ یک حرکت و تحول جدی در اثرگزاری رسانه‌ای حوزه علمیه تهران باشد. زیرا ابزار رسانه در جهت دهی افکار عمومی مردم بسیار مؤثر است و حوزه علمیه تهران می تواند نقش جدی در این راستا ایفا کند.

بر پایه این گزارش؛ در نشست مشترک مسئولان خبرگزاری رسمی حوزه و مدیر و معاونین مرکز مدیریت حوزه علمیه تهران، با تاکید بر همکاری رسانه‌ای خبرگزاری حوزه و حوزه علمیه استان تهران، مصوب شد با همکاری این دو نهاد حوزوی، دوره‌های کارگاه سواد رسانه‌ای برای طلاب، و نشست‌های تخصصی راهبردی رسانه برای اساتید و مدیران حوزه تهران برگزار گردد. 313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha