پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار مبلغان گروه تبلیغی یاس نبی با آیت الله طه محمدی

امام جمعه همدان، انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس را اوج کینه توزی و دشمنی علیه اسلام و مسلمین دانست و گفت: دشمنان فکر می کنند با این کار جبهه مقاومت و جبهه حق را شکست خواهند داد، در حالی که این طور نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان، در جلسه درس خارج امروز خود ضمن محکومیت انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس و کشتار مردم مظلوم فلسطین، گفت: تک تک مردم متدین و پیروان اهل بیت(ع) باید بدانند که جنگ آمریکا با جمهوری اسلامی جنگ حق و باطل است که از اول تا آخر دنیا جنگ بین حق و باطل جریان داشته و دارد.

وی افزود: به دلیل آن که آمریکا، استکبار و دولت های خائن منطقه در جبهه باطل قرار گرفته اند و به فضل خدای تعالی جمهوری اسلامی در جبهه حق قرار گرقته است این موضوع کاملا طبیعی است که جبهه حق، جریان های باطل را در تمام ابعاد هرگز قبول نخواهد داشت.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: این وعده قرآنی است که با ورود حق، باطل با تمام دستاوردهای ننگین خودش باید نابود شود و از بین رود.

وی خاطر نشان کرد: در طول چهل سال پس از انقلاب اسلامی، جبهه باطل از هیچ ظلم و اجحافی در حق مسلمانان کوتاهی نکرده است و نخواهد کرد، ولی به یاری خداوند جمهوری اسلامی روز به روز در تمام زمنیه ها قدرتمند تر و استکبار ذلیل تر و منفور تر شده است.

امام جمعه همدان به شکست های آمریکا در منطقه پرداخت و گفت: آمریکا با تشکیل داعش و اشغال دو کشور اسلامی عراق و سوریه درصدد تشکیل اسراییل بزرگ از نیل تا فرات بود که با عنایت حضرت ولی عصر(عج) و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری و رشادت های مدافعان حرم توانستیم طومار داعش را در هم بپیچیم.

وی ادامه داد: آمریکا و دار و دسته اش از این پیروزی بزرگ جبهه مقاومت بسیار زخمی هستند و کینه توزانه به دنبال ضربه زدن به مسلمانان هستند.

آیت الله طه محمدی گفت: حماقت ترامپ طوری است که دنیا آمریکا را مسخره می کند، در حالی یک روز این کشور پدر خوانده کره زمین بود، اما امروز نه در داخل آمریکا و نه در خارج کشور خودشان عظمتی غیر از جنبه های ایذایی ندارند.

وی انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس را اوج کینه توزی و دشمنی علیه اسلام و مسلمین  دانست و گفت: دشمنان فکر می کنند با این کار جبهه مقاومت و جبهه حق را شکست خواهند داد، در حالی که این طور نیست.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha