جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
۱

حوزه/ نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عمل به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مشکلات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را کاهش می‌دهد، گفت: بدون ثبات قدم و ایستادگی در برابر دشمن ضربه خواهیم خورد.

سید جواد ساداتی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»» در کاشان، با بیان این که فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری بار دیگر برای جهانیان معنا شد که آمریکا  قابل‌ اعتماد نیست، اظهار داشت: امیدواریم در ادامه مسیری که رئیس‌جمهور محترم اعلام کردند، اروپایی‌ها وقت ملت ایران را تلف نکنند و عزت ملت حفظ شود.

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر به فرمایشات مقام معظم رهبری گوش کنیم هیچ مشکلی برای کشورمان پیش نخواهد آمد و تحریم‌های دشمنان طی سی سال گذشته را بی‌اثر دانست و تصریح کرد: ملت ایران با حضور درصحنه‌های مختلف نظام  همیشه ثابت کرده‌اند که پای همه‌چیز انقلاب ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه مردم کشورمان در برابر تحریم‌های ظالمانه و تمام مشکلات ایستاده‌اند و تسلیم دشمنان نشده‌اند و حتی حاضر شده‌اند خون فرزندانشان را به‌پای انقلاب بریزند، افزود: امیدواریم دولتمردان عزت  ملت ایران را در برجام و مذاکره با سه کشور اروپایی حفظ  کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی به عدم اعتماد سه کشور اروپایی در برجام  اشاره کرد و خطاب به دولتمردان گفت: همان‌طور که اروپایی‌ها طی سی سال گذشته در عمل ثابت کرده‌اند قابل‌اعتماد نیستند و هیچ تفاوتی هم با آمریکایی‌ها  ندارند، انتظار داریم دولتمردان  کشورمان نیز در مذاکرات با قاطعیت در جهت احقاق حق‌وحقوق  و عزت ملت ایران از هیچ‌گونه تلاشی دریغ نکنند.

وی با اشاره به دستاوردهای عظیم دانش هسته‌ای خاطرنشان کرد: تعهدات یک‌طرفه و هزینه سنگینی که به ملت تحمیل شد و نوع برخورد با منتقدین برجام در واقع به دلیل اعتماد فراوان به برجام بود که امروز نتیجه آن را دیدیم.

ساداتی نژاد بابیان نتیجه اعتماد به دولت مستکبر امریکا گفت: اعتماد و توکل به خدا و تکیه به ظرفیت مردم و پیروی از امام جامعه بهترین ابزار و سلاح موفقیت است که بسیاری از مشکلات را برطرف می‌کند.

وی تصریح کرد: امریکا در دشمنی با جمهوری اسلامی ثابت‌قدم هست ما هم باید در راه خودمان که ایستادگی در مقابل مستکبران است ثابت‌قدم باشیم وگرنه ضربه خواهیم خورد.

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی، به نقش روحانیون و طلاب حوزه‌های علمیه در آگاه‌سازی مردم نسبت به توطئه‌های دشمنان در مساجد و تکایا خصوصاً در ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: همان‌طور که روحانیون و حوزه‌های علمیه  از ابتدا تاکنون در ترویج مبانی دینی، اسلامی، اخلاقی و معنویات تلاش کرده‌اند، در مقطع فعلی نیز مردم و نسل جوان را به مسائل دینی و توطئه‌های دشمنان بیش‌ازپیش آگاه نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha