چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
خانم ویر

حوزه/ خبرنگار برجسته آمریکایی گفت: اسلام هراسی یکی از سیاست های لابی صهیونیستی در غرب و آمریکاست،چرا که همه رسانه های غربی و آمریکایی تحت نفوذ این سیاست نادرست هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، آلیسون ویر، امروز در نشست مدیران و معاونین مدارس علمیه قزوین، گفت: آمریکا با حمایت از گروه های تندوری اسلامی قصد دارد چهره نادرستی از اسلام را به مردم غرب نشان دهد که این نیز در راستای همان سیاست های صهیونیست هاستو سیا ستمداران آمریکا مجری سیاست های لابی صهیونیستی هستند و در این زمینه به مردم اطلاع رسانی درستی انجام نمی شود تا مردم جهان از مسلمانان و دین اسلام در هراس باشند.

خبرنگار برجسته آمریکایی با بیان اینکه دولتمردان آمریکا برای منافع شخصی و حزبی خود تلاش می کنند و همیشه ژست سیاسی آنها در جهت منافع مردم قرار نداردتصریح کرد،: در این سال ها به وضوح مشخص شده که ایران می تواند با اتحاد میان مردم منطقه و جهان اهداف و منافع رژیم اشغالگر را با مشکل مواجه کند و این روند با زیاده خواهی صهیونیستها در مغایرت است.

وی با بیان اینکه اسلام هراسی یکی از سیاست های لابی صهیونیستی در غرب و آمریکاست،چرا که همه رسانه های غربی و آمریکایی تحت نفوذ این سیاست نادرست هستند، افزود: تنها کشوری که با آگاهی و نگرش درست توانسته در مقابل لابی صهیونیست ها ایستادگی کند انقلاب اسلامی ایران است.

ویر خاطرنشان کرد: 15 سال پیش من ویراستار یک روزنامه کوچک محلی در ایالت کالیفرنیا بودم که اخبار پیرامون مدارس، شورای شهر و ... را پوشش می‌دادم و برای من مانند بقیه آمریکایی‌ها، منطقه خاورمیانه بسیار دور از دسترس و گیج‌کننده تصور می‌شد.

این خبرنگار برجسته آمریکایی ادامه داد: در پاییز سال 2000 زمانی که انتفاضه دوم فلسطین آغاز شد برای مدتی اخبار مربوط به آن در ایالات‌متحده بر سر زبان‌ها قرار گرفت و من تصمیم گرفتم که توجهم را معطوف به این مسئله کنم و سعی کردم که بفهمم اختلاف اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها بر سر چیست.

وی به تجربیات و مشاهدات خود از لحظه‌های حضور در سرزمین‌های اشغالی و غزه اشاره کرد و افزود: این منطقه توسط اسرائیلی‌ها به منطقه‌ای پر از جدال مرگ و زندگی و ویرانه‌هایی برای خانه امن کودکان بی‌دفاع شده بود.

ویر به نفوذ لابی صهیونیستی بر کنگره و رییس‌جمهور آمریکا اشاره و خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها سعی دارند با فریب افکار عمومی چنین وانمود کنند که ایران در حال تلاش برای دستیابی به سلاح هسته‌ای و خطری بزرگ برای کل جهان است، تا بدین طریق آمریکا و دیگر کشورها را به ستیز با ایران وادار نماید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha