پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام فاطمی نسب

حوزه/ مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: نماز جمعه ناب‌ترین سنگر دفاع از انقلاب اسلامی است و این نماز عبادی و سیاسی متعلق به جناح و تفکر خاص نیست و جایگاه امام جمعه در جامعه به عنوان پدر معنوی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب، در مراسم معرفی امام جمعه جدید شهرستان آبیک، گفت: نماز جمعه ناب‌ترین سنگر دفاع از انقلاب اسلامی است و این نماز عبادی وسیاسی متعلق به جناح و تفکر خاص نیست و جایگاه امام جمعه در جامعه به عنوان پدر معنوی است.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین با بیان اینکه هیچ نگاه سیاسی در نماز جمعه وجود ندارد و تاکید بر حفظ اصول انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: هر مسئولی که از اصول انقلاب عدول کند ناصحانه، مشفقانه و با گفتار لین با وی رفتار و برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه مرحوم حجت الاسلام موسوی امام جمعه پیشین شهر آبیک فردی انقلابی، محبوب و ساده‌زیست به معنای واقعی کلمه بود، افزود: امام جمعه جدید شهر آبیک هم فردی ساده‌زیست، پرکار، پویا و موفق هستند.

حجت الاسلام فاطمی نسب از سپاه و بسیج و فرمانداری آبیک در برگزاری مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام موسوی امام جمعه پیشین شهر آبیک قدردانی کرد.

وی تصریح کرد:  از مسؤولان شهرستان آبیک درخواست می‌شود حضوری فعال در نماز جمعه داشته باشند و به عضویت درآمدن در ستاد نماز جمعه را افتخار بدانند.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین افزود: با اشاره به آیه 59 سوره مبارکه انعام و آیه 41 سوره مبارکه حجطبق این آیات الهی قدرت و مکنت و کرسی به اذن خدای متعال به مسؤولان داده شده و باید نماز را اقامه کنند که سید نمازها، نماز جمعه است که باید گفت ائمه جمعه به جز خدای متعال، وامدار هیچ کسی نیستند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha