پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام ابوترابی

حوزه/ امام جمعه موقت تهران گفت: کارنامه سیاه آمریکا با خروج از برجام و نقض تعهدهای بین المللی در فراروی نگاه و عبرت ملت های جهان قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی فرد در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه»، با اشاره به خروج آمریکا از برجام، اظهار کرد: جنایت های متعدد، نقض عهدهای زیاد، بی اعتنایی به قوانین و مقررات بین المللی و مصادره منافع ملت ها در کارنامه سیاه رژیم آمریکا ثبت شده و فراروی ملت های جهان قرار دارد.

عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: در دوران انقلاب اسلامی بارها شاهد جنایت ها و تصمیمات نقض کننده حقوق و منافع ملت ایران از سوی آمریکا بودیم.

امام جمعه موقت تهران افزود: یکی از این تصمیمات نقض کننده قوانین و مقررات بین الملی که با خرسندی رژیم صهیونیستی و رژیم خودکامه آل سعود مواجه شد و البته از سوی بیشتر کشورهای جهان محکوم شد، خروج دولت آمریکا از برجام است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خاطرنشان کرد: امیدوارم با عزم و اراده ملت عزیز ایران و تدبیر شایسته مسئولان با هدایت رهبر معظم انقلاب، این برگ از تاریخ سیاسی ایران به برگ درخشان و ماندگاری تبدیل شود و جمهوری اسلامی از این آزمون با عزت و سربلندی خارج شود.

انتهای پیام/313/33        

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha