شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
قرآن

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از اجرای طرح« نور هدایت» در مدارس علمیه خواهران استان خبر داد .

خانم سمیه عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرّم آباد، با اشاره به اینکه طرح «نور هدایت» با هدف توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی و تکیه بر حفظ قرآن کریم برای طلاب در طول ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد، گفت: این طرح بصورت سراسری به مدارس علمیه ابلاغ شده و طلاب می توانند در طول ماه مبارک رمضان نسبت به حفظ جزء 30 قرآن اقدام نمایند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان، ادامه داد: در این طرح طلاب با حضور اساتید مجرب قرآنی، بصورت برنامه ریزی شده نسبت به حفظ جزء 30 قرآن کریم در طول ماه مبارک رمضان خواهند پرداخت.

وی، برگزاری برنامه های جزء خوانی،تفسیر و مسابقه های احکام را از دیگر برنامه ها در طول ماه مبارک رمضان در مدارس علمیه برشمرد و اظهار داشت: برنامه های روخوانی و تجوید قران کریم بصورت ختم روزانه در مدارس از برنامه های محوری در ماه مبارک رمضان خواهد بود.

عزیزی، حضور طلاب و مبلغان را در مصلی های نماز جمعه استان لرستان را هم از برنامه های تبلیغی در ماه مبارک برشمرد و یادآور شد: طلاب و مبلغان در این ایام با استقرار خود در مصلی های استان پاسخگوی سوالات و احکام شرعی مردم بویژه بانوان هستند.

 وی در پایان گفت: در ماه مبارک رمضان مستندات، مقالات و آثار قرآنی طلاب در قالب نمایشگاه آثار قرآنی در معرض دید روزه داران قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha