شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شیخ بلال شعبان دبیرکل جنبش التوحید الاسلامی

حوزه/ شیخ بلال شعبان دبیرکل جنبش توحید اسلامی طی بیانیه ای فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه جهاد و فداکاری را به امت اسلامی در سرتاسر جهان تبریک گفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ بلال شعبان دبیرکل جنبش توحید اسلامی، طی بیانیه ای فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه جهاد و فداکاری را به امت اسلامی در سرتاسر جهان تبریک گفت.

وی در بخش دیگر بیانیه به طور ویژه ماه رمضان را به ملت روزه دار فلسطین در غزه که بیش از ده سال است که مورد محاصره عربی و اسرائیلی قرار دارند تبریک گفت و اشاره کرد: این محاصره به خاطر این است که ملت فلسطین از جهاد دست برنداشتند و این جهاد خیانت های دولت های عربی و ضعف و ناتوانی رژیم صهیونیستی را آشکار کرد.

شیخ شعبان این سؤال را مطرح کرد که آیا خداوند روزه کسی را که اهالی ما را مورد محاصره قرار داده و گذرگاه "رفح" را به روی مجروحان، کودکان و زنان می بندد تا در گرسنگی، فشار و مجروحیت بمیرند، قبول می کند؟

دبیرکل جنبش توحید اسلامی از ملت های  اسلامی خواست برای یک مبارزه بزرگ آماده شوند؛ چراکه جمعه بازگشت نزدیک است و راهپیمایی های غزه یک نوع تمرین و آمادگی برای روز حضور بزرگ و مقدس است که میلیون ها نفر از امت ما در آن روز بیرون خواهند آمد و محاصره را شکسته و محل تولد حضرت عیسی (ع)، محل معراج پیامبر اکرم (ص)، "الخلیل، عکا، حیفا، یافا" را به آغوش امت باز می گرداند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha