جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نفوذ

حوزه/ معاون آموزش مدرسه علمیه صاحب‌الزمان (ع) ایلام گفت: نفوذ، ترفند و شگرد دشمنان برای تضعیف انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام محمدحسین سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در ایلام، اظهار داشت: یکی از راه‌های ضربه زدن دشمنان برای تضعیف نظام اسلامی، نفوذ است و مسئله نفوذ از پیروزی انقلاب تاکنون وجود دارد و دشمنان هر بار با طرح و برنامه جدیدی این مسئله را دنبال می‌کنند.

معاون آموزش مدرسه علمیه صاحب‌الزمان(ع) ایلام تصریح کرد: نفوذ سبب می‌شود تا تفکر غربی با تفکر انقلابی مخلوط شود و نتیجه آن قطعاً به سود انقلاب اسلامی نخواهد بود و یکی از مطالبات رهبری از مسئولان بستن نفوذگاه‌های دشمنان است زیرا که اگر دشمنان بتوانند در سیستمی نفوذ کنند هدفی جز تضعیف یا براندازی نظام اسلامی نخواهند داشت

وی با بیان اینکه مسئله نفوذ سبب می‌شود تا اعتقادات اصیل و باورهای درست جای خود را به تفکرات غربی و سکولار دهد، افزود: تغییر اعتقادات و باورها از خطرناک‌ترین مقوله‌ها برای آسیب رساندن به انقلاب اسلامی است و نفوذ اسباب اصلی ایجاد تفرقه بین مسئولان است.

حجت‌الاسلام سلیمی خاطرنشان کرد: دشمنان برای تضعیف صفوف مستحکم مؤمنان در تاریخ اسلام همواره نفوذ را راه گشای کار خود می‌دانستند و سعی داشتند با نفوذ بین مسلمانان تفرقه و نزاع ایجاد کنند.

وی گفت: در واقع می‌توان بیان کرد که نفوذ سرآغاز ایجاد انحراف است زیرا که نفوذ از تصمیم‌گیری صحیح بر اساس اعتقاد اصیل جلوگیری می‌کند و دشمنان با نفوذ در بدنه و یا نهادهای مهم سعی در شناخت نقاط ضعف را دارند تا از آن طریق عرصه را برای پیشرفت جمهوری اسلامی تنگ و سپس آن را تضعیف کنند و امروزه نفوذ حتی در بعضی مدارس علمیه نیز وجود دارد و یکی از علل مطالبه رهبری برای انقلابی بودن و انقلابی ماندن حوزه جلوگیری از این مسئله خطرناک است.

معاون آموزش مدرسه علمیه صاحب‌الزمان(ع) ایلام بیان کرد: داشتن تقوا زمینه‌ساز بصیر بودن خواهد بود و یکی از راه‌های شناخت و جلوگیری از نفوذ داشتن بصیرت است که باید همه در بصیرت افزایی در جامعه کوشا باشیم.

وی افزود: باید چشم طمع دشمنان را نسبت به چپاولگری و تضعیف نظام اسلامی کور کرد و با انقلابی بودن در مسیر پیشرفت کشور و انقلاب شکوهمند اسلامی تلاش کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha