جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رمضان الکریم

حوزه/معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه خراسان جنوبی گفت: ثبت نام مبلغان ویژه ماه مبارک رمضان آغاز شده و علاقه مندان می توانند برای ثبت نام به سامانه سماوات مراجعه کنند.

حجت الاسلام محمد مهدی درخشی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه»، در بیرجند، اظهار کرد: ثبت نام مبلغان دین ویژه ماه مبارک رمضان آغاز و تا سوم ماه رمضان ادامه دارد.

وی ادامه داد: متقاضیان می‌توانند از طریق سامانه الکترونیکی تبلیغ به نشانی http://zitova.ir/page/samavat ثبت نام کنند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه خراسان جنوبی با بیان این که ظرفیت محدودی برای اعزام مبلغان وجود ندارد، افزود: علاقه مندان به هر روستایی که مدنظرشان باشد اعزام می شوند.

حجت الاسلام درخشی، بحث تبلیغ و اطلاع رسانی را از رسالت های حوزه دانست و اضافه کرد: افراد بعد از ثبت نام و ساماندهی به مناطق مورد نیاز اعزام می شوند.

وی تصریح کرد: در راستای تجلیل از مبلغان، ارزیاب ها به صورت حضوری و غیرحضوری، کار و تبلیغ آنها را ارزیابی می کنند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه خراسان جنوبی گفت: مبلغان فعال متناسب با فعالیت‌های تبلیغی و اطلاع رسانی، شرکت در دوره‌های آموزشی مهارتی و همچنین رتبه‌ ای که کسب کرده‌اند، حق التبلیغ مختصری دریافت می‌کنند.

وی یادآور شد: مبلغان باید با توجه به شعار سال «حمایت از کالای ایرانی» تبلیغ و اطلاع رسانی لازم را داشته تا مردم در روستاهای دور دست نیز بر اهمیت این موضوع واقف شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha