چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
خانواده آلمانی در حرم مطهر امیر المؤمنین (ع)

حوزه/ یک خانواده آلمانی به زیارت حرم مطهر امیر المؤمنین (علیه السلام) مشرف شد و از آثار تاریخی و باستانی آستان مقدس علوی بازدید کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، یک خانواده آلمانی به زیارت حرم مطهر امیر المؤمنین(علیه السلام) مشرف شد و از آثار تاریخی و باستانی آستان مقدس علوی بازدید کرد.

"عباس کاظم" که یک فرد عراقی مقیم در کشور آلمان است و به همراه این خانواده به نجف آمده، گفت: ما به حدیث امام صادق(ع) که فرمودند:(كونوا دعاة للناس بغير ألسنتكم) عمل کردیم به این صورت که ما رابطه خوبی با این خانواده آلمانی داشتیم و پیرامون مذهب جعفری و انسانیت این مذهب با آنان صحبت کردیم و این اقدام ما باعث شد که آنان به سفر به نجف اشرف بسیار علاقمند شوند.

آقای "مانفرنید" از اعضای این خانواده آلمانی گفت: عباس کاظم ما را به زیارت اماکن مقدس در کشور های اسلامی از جمله عراق دعوت کرد.

وی افزود: علی رغم آنچه شنیده بودیم و ما را نگران کرده بود، اما اینجا خلاف آنچه گفته می شد سرشار از انسانیت و مهربانی است.

"مانفرنید" ادامه داد: من و همسرم از استقبال گرم مردم بسیار شگفت زده و متعجب شدیم و تصمیم گرفتیم این مطلب را به دوستان مسلمان و غیر مسلمان در آلمان انتقال دهیم.

وی در پایان گفت: از صحن های مختلف آستان مقدس حیدری بازدید کرده و با آثار تاریخی و باستانی حرم مطهر آشنا شدیم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha