چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 450514
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶
آیت الله سبحانی

حوزه/ معاون مجتمع آموزش عالی فقه از پخش اینترنتی درس تفسیر حضرت آیت الله سبحانی در این مجتمع درایام ماه مبارک رمضان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین عابدیان امروز در مراسم افتتاحیه دوره تفسیر قرآن کریم در مجتمع عالی فقه ،گفت: ماه رمضان، ماه بندگی خداست و در این ماه هستی لباسی سرشار از نور و طراوت به تن می کند.

وی افزود: اعمال در این ماه مقبول است و ادعیه نیز اجابت می شود؛ نعمت حضور در این ماه و اوقات، نعمتی عظیم و شریف است که درک آن بسیار مهم است.

معاون مجتمع عالی فقه با اشاره به برگزاری جلسات تفسیر قرآن در این مجتمع تصریح کرد: در کنار این نعمت بزرگ الهی، متنعم به دو نعمت هستیم که یکی از آنها حشر و استفاده از محضر قرآن کریم در این ماه کریم است.

وی افزود: در کنار این نعمت، بهره مندی از فقیه و مفسر و مرجع عالی قدر جهان است که دلهای طلاب و تشنگان معارف قرآن را طراوت می بخشند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدیان در پایان گفت: برنامه های تفسیری این محفل از طریق بخش اینترنتی این متجمع در سراسر جهان پخش می شود و رسانه های خبری نیز پوشش رسانه ای گسترده ای در این زمینه خواهند داشت؛ همچنین طلاب پس از حضور در این دوره یک ماه تفسیری، مدرک معتبر کارگاه تفسیر را اخذ خواهند کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha