جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور ، مدیر حوزه علمیه خوزستان

حوزه/مدیر حوزه علمیه خوزستان اتحاد ملی برای ما از انرژی هسته ای به مراتب مهم تر است، گفت: خروج آمریکا از برجام عاملی در اتحاد ملی و تفرقه دشمنان است.

حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با بیان این که آمریکا از اول بنای ماندن در برجام را نداشت، خاطرنشان کرد: آمریکا با برجام به دنبال امتیازگیری و مشکل آفرینی برای نظام اسلامی در زمینه هسته ای بود و به خیال خودش از چنین راهی مانع از پیشرفت های هسته ای کشورمان می شود.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، با بیان اینکه اتحاد ملی برای ما از انرژی هسته ای به مراتب مهم تر است، گفت: اقدام احمقانه ترامپ در خروج از برجام سبب دست یافتن سریع به چنین خواسته ای شد و اکنون یکپارچگی و همصدایی ملت را در برابر آمریکا می بینیم.

این مقام مسؤول ادامه داد: آمریکا پس از تلاش های بسیار عده ای را با سیاست های خود همراه می کند اما با اقدامات احمقانه سبب می شود تا این عده از او دور شده و دوباره به سوی جمهوری اسلامی ایران بازگشت داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین بهرام پور، خروج آمریکا از برجام را عاملی در اتحاد ملی و تفرقه دشمنان برشمرد و افزود: با رهبری و درایت های حکیمانه مقام معظم رهبری وحدت ملی و پیشرفت های کشور بیشتر خواهد شد.

وی در ادامه با غیرقابل اعتماد دانستن اتحادیه اروپا تصریح کرد: بنا به گفته مقام معظم رهبری بهترین کار آن است که معاملات با استکبار  را قطع و بر خود تکیه داشته باشیم، چرا که در این صورت، پیشرفت های شایسته و بهتری نسبت به گذشته به دست خواهیم آورد.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، با بیان اینکه وحدت و یکپارچگی نیاز امروزی کشور است، گفت: چنین امری با پیروی از رهبری تحقق پیدا می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha