سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تجمع علمای مسلمان لبنان

حوزه/ تجمع علمای مسلمان از تمامی جناح های فلسطین خواست که اعلام جهاد عمومی کنند و خواستار عملیات شهادت طلبانه در داخل اراضی اشغالی شوند تا رژیم اسرائیل بداند که ملت فلسطین قوی تر از تمامی وسایل جنگی و کشتار جمعی است و از موضع خود در ادامه جهاد برای آزادی تمامی اراضی فلسطین دست برنخواهد داشت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» تجمع علمای مسلمان با صدور بیانیه ای به مناسبت سالگرد توافق نامه هفدهم ماه مه گفت: هفدهم ماه مه می تواند در مکان‌های مختلف و با اسلوب های متفاوت تکرار شود که هدف آن خاموش کردن شعله مقاومت در میان امت و تحمیل رژیم صهیونیستی به عنوان بخشی از منطقه است و تمام آنچه اتفاق افتاده و می افتد در راستای این پروژه است؛ لذا باید همیشه برای مقابله آماده باشیم.

تجمع علما افزود: توافق هایی که با رژیم صهیونیستی انجام شد؛ از "کمپ دیوید" در مصر تا هفدهم مه در لبنان و "اوسلو" با سازمان آزادی بخش فلسطین ثابت کرد که این قرار داد ها تلاشی است برای قرار دادن رژیم صهیونیستی به عنوان بخشی از منطقه است؛ لذا ملت های کشور های امضا کننده قرار داد باید تمامی قرار داد ها را لغو کنند، همچنان که ملت لبنان قرار داد هفدهم ماه مه را لغو کرد.

این تجمع اشاره کرد: کشور های عربی از آغاز اشغالگری اسرائیل در فلسطین از حقوق و مسئله فلسطین دفاع نکردند، بلکه اکثر حکام عرب، آن را باری بر دوش خود دانسته و با آمریکا علیه آن توطئه می کنند و امروز "قرارداد قرن" را رو کردند که با به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل آغاز شد.

تجمع علما تصریح کرد: ما به تشکیلات خودگردان فلسطین نسبت به رضایت به اوضاع کنونی هشدار می دهیم و از این تشکیلات می خواهیم از همکاری امنیتی با رژیم صهیونیستی دست بردارد؛ چراکه این کار جاده صاف کردن برای دشمن و خیانت به کشور و مسئله فلسطین به شمار می رود.

تجمع علمای مسلمان از تمامی جناح های فلسطین خواست که اعلام جهاد عمومی کنند و خواستار عملیات شهادت طلبانه در داخل اراضی اشغالی شوند تا رژیم اسرائیل بداند که ملت فلسطین قوی تر از تمامی وسایل جنگی و کشتار جمعی است و از موضع خود در ادامه جهاد برای آزادی تمامی اراضی فلسطین دست برنخواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha