شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تظاهرات علیه کشتار مردم معترض فلسطین توسط نظامیان اسرائیل

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری در سخنرانی خود در تظاهرات حمتیت از مردم فلسطین گفت: کسانی که خود را خادم الحرمین می نامند، امروز با اسرائیل یکی شده اند و امروز آل سعود و آمریکا در کشتار مردم فلسطین با اسرایئل شریک هستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در سخنرانی خود در تظاهرات علیه کشتار مردم معترض فلسطین توسط نظامیان اسرائیل گفت: کسانی که خود را خادم الحرمین می‌نامند، امروز با اسرائیل یکی شده اند و امروز  آل‌سعود و آمریکا در کشتار مردم فلسطین با اسرایئل شریک هستند. 

وی افزود: نظامیان اسرائیل در حالی سرگرم ظلم به زنان و کودکان فلسطین هستند که بعضی از دولتمردان اسلامی خوابند، اما امت اسلامی وجود سفارت آمریکا در بیت المقدس را نمی پذیرند و افتتاح سفارت کشوری تروریست همچون آمریکا در بیت المقدس و قتل عام مردم معترض فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست نیز جنایتی است که هر چقدر آن را محکوم نماییم کم است. این جنایت در فلسطین و با اشاره آمریکا صورت گرفته است و آمریکا در قتل عام مردم بی گناه فلسطین با اسرائیل شریک است.

وی کشور هند را اسرائیل جنوب آسیا خواند و گفت: کشور هند نیز بر مردم مظلوم کشمیر مانند اسرائیل ظلم می کند. کشور هند اسرائیل جنوب آسیا است و بر کشور ما فشار وارد می کنند تا پاکستان در برابر این جنایت ها موضع گیری نکند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha