جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رهبران شورای همبستگی ملی پاکستان

حوزه/ رهبران شورای همبستگی ملی پاکستان پس از نشستی فوری برای بررسی اوضاع فلسطین در یک کنفرانس خبری گفتند: برخی از کشورهای اسلامی در کشتار مردم فلسطین شریک هستند و کشورهایی که با اسرائیل رابطه دارند باید فورا با این رژیم قطع رابطه کنند.

 به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» رهبران شورای همبستگی ملی پاکستان بعد از جلسه فوری برای بررسی اوضاع فلسطین در یک کنفرانس خبری، گفتند: برخی از کشورهای اسلامی در کشتار مردم فلسطین شریک هستند و کشورهایی که با اسرائیل رابطه دارند باید فورا با این رژیم قطع رابطه کنند و تاکید کردند: تنها راه حل مشکلات امت اسلامی وحدت و همدلی است.

 اصلی کشتار مردم فلسطین آمریکا است

آمریکا مسبب اصلی کشتار مردم فلسطین است

حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی رئیس شورای علمای شیعه و نائب رئیس شورای همبستگی ملی پاکستان در جلسه فوری برای برسی اوضاع فلسطین گفت: کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط نظامیان اسرائیل یک عمل شرمناک و نقض آشکار حقوق بشر است که آمریکا سبب اصلی این جنایت است.

وی افزود: سرزمین فلسطین متعلق به مردم فلسطین است و اسرائیل یک رژیم غیر قانونی است که مسلمانان هرگز آن را قبول نخواهند کرد.

 

مسلمانان جهان حامی فلسطین و بیت المقدس هستند

سناتور لیاقت بلوچ امیر جماعت اسلامی و دبیر شورای همبستگی ملی پاکستان گفت: اسرائیل دردسری بزرگ برای جهان است و مردم مسلمانان جهان، حامی و دوستدار فلسطین و بیت المقدس هستند و بنیانگذار پاکستان از اول مخالف اسرائیل بوده و تا اکنون مردم پاکستان هم اسرائیل را قبول ندارند.

وی افزود: تصمیمی که رئیس جمهور آمریکا ترامپ برای خوشایند اسرائیل گرفت، باعث تظاهرات مردم فلسطین و کشتار آنها شد و ما از مسلمانان شریف پاکستان می‌خواهیم که در روز همبستگی فلسطین از خانه هایشان بیرون آمده و با مردم مظلوم فلسطین اظهار همبستگی کنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha