شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اختتامیه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه ایلام با بیان این که روزه اخلاص بنده را بالا می برد، گفت: ماه مبارک رمضان فرصت خوبی است که بتوانیم هرچه بیشتر به خداوند نزدیک‌تر شویم و عمده ترین مشکلات ما در زندگی به خاطر دوری از خداوند متعال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی در آیین افتتاحیه برنامه های اخلاقی و قرآنی سپاه ناحیه استان ایلام، گفت: خدا را شاکریم که توفیق حضور در ضیافت الهی را پیدا کرده ایم. ماهی که لحظه لحظه آن عبادت و لطف خداست و خوشا به حال بندگانی که قدر این ماه را بدانند.

مدیر حوزه علمیه ایلام با بیان این که روزه اخلاص بنده را بالا می برد، افزود: ماه مبارک رمضان فرصت خوبی است که بتوانیم هرچه بیشتر به خداوند نزدیک‌تر شویم و عمده ترین مشکلات ما در زندگی به خاطر دوری از خداوند متعال است.

وی با اشاره به آیات و روایات مختلف و سخنان بزرگان در این باب، ادامه داد: مرحوم آیت الله بهجت(ره) در توضیح اخلاص فرمودند "اخلاص یعنی اگر کسی کاری را برای رضای دیگری انجام دهد، همان شخص روزی دشمن او می شود، فلذا بهتر است که انجام کارهای نیک برای رضای خدا باشد و غیز خدا را شریک قرار ندهیم چون که زحمت بی ثمر داشته ایم".

مدیر حوزه علمیه ایلام در پایان گفت: ماهی با عظمت و فضیلت برما وارد شده و تنها عاملی که باعث می‌شود انسان از این فرصت استفاده نکند، غفلت است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha