جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید علی مهدی نژاد - سمنان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان سمنان بر نقش محوری روحانیت در بسط و گسترش فرهنگ دینی در ماه رمضان برای جوانان تأکید کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی مهدی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در سمنان، با اشاره به ویژگی‌های ماه مبارک رمضان با بیان این که خداوند بندگان خود را دوست دارد و به همین منظور فرصت‌های ویژه‌ای را در اختیار بندگان خود قرار می‌دهد که یکی از این فرصت‌های ویژه ماه مبارک رمضان است، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خداوند متعال است که بندگان و انسان‌ها باید به نحو مطلوب و مناسب از آن بهره‌مند شوند و از این ماه پربرکت استفاده ویژه کنند.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان با اشاره به نقش روحانیت در فضای معنوی ماه مبارک رمضان تصریح کرد: نباید از تأثیرگذاری مساجد و نقش ویژه روحانیت در این ماه غافل شویم و باید از ظرفیت این ماه استفاده کنیم و با این برنامه‌ریزی مناسب فرهنگ دینی و قرآنی را دریمان جوانان و نوجوانان بیش از گذشته ترویج دهیم.

وی افزود: برگزاری جلسات قرآن‌خوانی و مفاهیم قرآن کریم و تفسیر آیات کلام‌الله مجید و استفاده از ظرفیت سخنرانی‌های مذهبی در دستور کار برنامه‌های اجرایی مساجد و حسینیه‌های این استان در ماه مبارک رمضان باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی نژاد با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه نزول پر خیروبرکت قرآن کریم است، خاطرنشان کرد: باید در ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خداوند متعال، بیش از گذشته با قرآن کریم مأنوس شویم و دستورالعمل‌هایش را در زندگی اجرا کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha