سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام علی شکری - سمنان

حوزه/ حجت‌الاسلام شکری گفت: در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ تعداد ۵۵۰ گفتمان دینی در سطح مدارس استان سمنان انجام شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‌الاسلام علی شکری اظهار داشت: طی هماهنگی‌های انجام‌شده با آموزش‌وپرورش و ساماندهی اساتید متخصص طبق عناوین گفتمان‌های دینی، در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ تعداد ۵۵۰  گفتمان دینی در سطح مدارس استان سمنان انجام شد و این گفتمان‌ها در ۱۱۰ مدرسه برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان تصریح کرد: در این گفتمان‌ها ۴۴۰ جلسه به دانش آموزان و ۱۱۰ جلسه به اولیاء و مربیان اختصاص داده شد.

وی با تأکید بر ضرورت توجه ویژه در تقویت فرهنگ نماز خصوصاً نماز جماعت افزود: علاوه بر این تعداد ۶۰ گفتمان ویژه نماز هم در طی این مدت برگزار شد که با احتساب آن تعداد گفتمان‌های دینی به ۶۱۰ مورد می‌رسد.

حجت‌الاسلام شکری خاطرنشان کرد: ۱۱۰ مدرسه در سطح استان سمنان با هماهنگی آموزش‌وپرورش انتخاب شدند که معیار این انتخاب اولویت بیشتر در نیاز به طرح مباحث گفتمان در این مدارس بود.

وی افزود: در صورت تعامل بیشتر آموزش‌وپرورش با سازمان تبلیغات اسلامی و همکاری تشکل‌ها و مجامع همکار شاهد رشد کمی و کیفی در آینده خواهیم بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به توجه ویژه به گفتمان‌های نماز بیان کرد: تعداد ۶۰ گفتمان نماز طبق شرایط و دستورالعمل مربوط به گفتمان دینی مدارس علاوه بر ۵۵۰ گفتمان دینی مدارس برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha