جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پویش اگر من جای رئیس دفتر تبلیغات اسلامی بودم

حوزه / پویش «اگر من جای رئیس دفتر تبلیغات اسلامی بودم...» با استقبال شما و سعه صدر مسئولان دفتر تبلیغات همراه شد. امروز نیز تمامی پیامهای شما مخاطبان عزیز با رعایت امانتداری و بدون کلمه ای حذف تقدیم مسئولان این نهاد حوزوی شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، پس از اجرای پویش «اگر من جای رئیس دفتر تبلیغات اسلامی بودم...» و استقبال شما مخاطبان و همراهان خوبِ رسانه  حوزه، تمامی پیامها امروز تقدیم دفتر تبلیغات اسلامی شد.

خبرگزاری حوزه پیش از این دو گام را در همین راستا برداشته بود؛ در گام نخست پویش «صریح و بی پرده با آیت الله اعرافی» را در شهریور 96 و همزمان با آغاز سال تحصیلی حوزه برگزار نمود که با استقبال طلاب و نیز حمایت ویژه مدیر محترم حوزه های علمیه همراه شد. در آن طرح که حدود یکماه به طول انجامید، بیش از 50 هزار کلمه کامنت به سوی خبرگزاری حوزه سرازیر شد که گزیده ای از دیدگاه ها در قالب «پیام های شما» در چند نوبت در درگاه های رسانه ای خبرگزاری حوزه منتشر شد و سپس تمام این دیدگاه ها به صورت خام و بدون کلمه ای سانسور و همچنین به صورت تحلیل داده و در قالب جداول و نمودارهای تحلیلی تقدیم آیت الله اعرافی شد که ایشان ضمن استقبال از مشارکت طلاب در این پویش، دستور ویژه برای پیگیری و بررسی دیدگاه ها را صادر فرمود.  

 

در گام دوم، پویش «ما را نقد کنید» را همزمان با ایام نمایشگاه مطبوعات در آبان 96 برگزار کردیم که از مخاطبان تقاضا کردیم خبرگزاری حوزه را نقد کنند که پیشنهادات و انتقادهای متنوعی آمد که همه آنها را به روی دیده گذاشته و گزیده ای از انتقادات را در قالب «پیام های شما» منتشر کردیم. هرچند برخی پیامها به زعم ما منصفانه نبود یا از ادبیات تندی برخوردار بود اما با هدف فرهنگ سازی نقد و مطالبه گری و نیز فعالیت حرفه ای برای رویکرد تعاملی با مخاطب، دیدگاه ها را منتشر کردیم.

 

در سومین گام و در آستانه موسم تبلیغی ماه مبارک رمضان، پویش «اگر من جای رئیس دفتر تبلیغات اسلامی بودم...» به اجرا درآمد که این طرح نیز با استقبال شما مخاطبان عزیز و سعه صدر مسئولان دفتر تبلیغات اسلامی همراه شد.

این پویش با استقبال شما مخاطبان گرامی در مدت اجرا به پربیننده ترین خبر ما در مدت اخیر تبدیل شد و امروز همه تقدیرها، تشکرها، نکات، انتقادات و طرحهای پیشنهادی شما با رعایت امانتداری و بدون هیچ گونه حذف، در یک جزوه ۱۰۳ صفحه ای تقدیم مسئولان محترم دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شد.

مسئولان دفتر تبلیغات نیز اعلام کردند علاوه بر این پویش، در طول سال نیز پذیرای انتقادات و پیشنهادات و نکات ارزشمند طلاب هستند که می توانید نکات خود را به آدرس ravabet.omomi@dte.ir یا سامانه پیامک ۳۰۰۰۱۴۴۰ ارسال بفرمایید.

 

نکته قابل توجه آنکه در سومین گام، با تقاضاهای متعدد از برخی مدیران و مسئولان نهادهای دینی ، فرهنگی  و حوزوی همراه شدیم که متقاضی اجرای این طرح برای مجموعه تحت امر خود بودند که خبرگزاری حوزه تلاش دارد با همان انگیزه و همان هدف، این طرح را به نوبت برای بقیه تشکلها، نهادها و جریانها به اجرا درآورد.

امید که با دیدگاه های شما همراهان خوبِ خبرگزاری حوزه، این طرح را ارتقا داده و بهتر از قبل به اجرا درآوریم. بعون الله ومنّه.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • خادم الرقیه IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۹
    0 0
    سلام باز هم فرصت برای ارسال نظرات هست؟
  • طلبه IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۹
    1 0
    سلام کاکو ، قربون دست و پنجه و سر و کله تون ، ان شاءالله که بهشون اعتنا بشه و عملی بشه
  • صالحی زاده IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۹
    1 0
    خیلی هم خوب. امیدواریم که...