پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امیر جماعت اسلامی پاکستان امیر جماعت اسلامی پاکستان

حوزه/ سناتور سراج الحق در مورد اوضاع اخیر فلسطین گفت: در پاسخ در برابر جنایات آمریکا و اسرائیل به مردم فلسطین کشورهای اسلامی باید سفیر خودشان را از آمریکا بازگرداند و سفیر آمریکا را از کشورشان اخراج کنند تا ترامپ جنایتکار بفهمد که مردم فلسطین تنها نسیتند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» سناتور سراج الحق امیر جماعت اسلامی پاکستان در مورد اوضاع اخیر فلسطین، گفت: در پاسخ در برابر جنایات آمریکا و اسرائیل به مردم فلسطین کشورهای اسلامی باید سفیر خودشان را از آمریکا فرا بخوانند و سفیر آمریکا را از کشورشان اخراج کنند تا ترامپ جنایتکار بفهمد که مردم فلسطین تنها نسیتند.

وی افزود: تنها راه حل مشکلات امت اسلامی وحد و همدلی مسلمانان است، امروز آن وقت رسیده که امت اسلامی یک سازمان بین الملل اسلامی تشکیل دهند چون سازمان بین الملل کارآمد نیست و برده امریکا است و اکنون به دست یهودیان اسیر شده است و از سوی دیگر سازمان همکاری اسلامی هم باید به جای محکومیت زبانی، اقدام فوری و عملی انجام دهد.

امیر جماعت اسلامی اظهار داشت: قدرت های غربی با ایجاد تفرقه میان مسلمانان قدرت مسلمانان را تضعیف کرده اند و اکنون بزرگترین مدعی دروغین حقوق بشر یعنی آمریکا با انتقال سفارت خود به قدس با هزاران مسلمانان اعلام جنگ کرده است.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت اتحاد ایران و عربستان گفت: بعضی از کشورهای اسلامی امروز نقش برده آمریکا را بازی می کنند و از سوی دیگر، رژیم غاصب اسرائیل می‌خواهد سرزمین مقدس مسلمانان را اشغال کند و اگر مسلمانان متحد نشوند بعید نیست یک روز تلاش کند که مدینه و مکه را هم اشغال کند.

سناتور سراج الحق امیر جماعت اسلامی پاکستان مهم‌ترين مسئله در واکنش به تصمیم احمقانه ترامپ را بازگشت امت اسلامی به مسئله فلسطین خواند و گفت: مهمترين مسئله در واکنش به اين اقدام ترامپ اين است که امت اسلام به مسئله فلسطين بازگردند و مسله فلسطين مسئله مرکزی و اساسی امت اسلامی شود و در همه پايتخت‌هاي عربي و اسلامي ، از ايران و ترکيه و پاکستان و حتي در اروپا و مردم آمريکا عليه اين تصميم ترامپ ايستاده اند و تاکيد مي کنند قدس پايتخت يهود نيست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha