سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
راهپیمایی حمایت از ملت فلسطین در کرگل هند

حوزه/ از طرف بنیاد امام خمینی هند راهپیمایی علیه کشتار مردم معترض فلسطین توسط نظامیان اسرائیل و حمایت از ملت فلسطین در کرگل هند برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» از طرف بنیاد امام خمینی(ره) هند راهپیمایی علیه کشتار مردم معترض فلسطین توسط نظامیان اسرائیل و حمایت از ملت فلسطین در کرگل هند برگزار شد. در این راهپیمایی هزاران نفر با شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل انتقال سفارت آمریکا به قدس را محکوم کردند.

 اصغر علی کربلائی عضو ارشد بنیاد امام خمینی کرگل هند در سخنرانی خود گفت: 70 سال قبل آمریکا و بریتانیا رژیم اسرائیل را به وجود آوردند و از وجود این رژیم صهونیستی تا اکنون مردم فلسطین این روز را روزی سیاه می دانند و ترامپ هم به قصد آزار و توهین مردم فلسطین و مسلمانان جهان روز انتقال سفارت غیر قانونی خود را در همان روز انتخاب کرد و اما مردم مقاوم فلسطین در تاریخ یک روز مقاومت دیگر را ثبت کرد.

وی افزود: ما اقدامات آمریکا دیکتاتور و کشتار مردم معترض فلسطین توسط نظامیان اسرائیل را به شدت محکوم می کنیم و همچنین سکوت مرگ بار جوامع ملل در مورد اقدام احمقانه و غیر قانونی ترامپ را محکوم می کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha