جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پورجمشیدیان

حوزه/ معاون هماهنگ ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: مردم انقلابی، مرجعیت و روحانیت آمدند و کشور را از یوغ مستشاران آمریکایی نجات دادند و به کشور و نظام عزت دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، سردار علی ‌اکبر پورجمشیدیان، معاون هماهنگ ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران، امروز در مراسم چهلم شهید زوارجنتی از شهدای مدافع آذربایجان‌ شرقی با اشاره به توطئه داعش با نام اسلام، ابراز داشت: مگر می‌شود شیعه امام حسین(ع) باشیم و بی ‌تفاوت نسبت به یمن، نیجریه، سوریه، فلسطین و ...، برهمین اساس مدافعان حرم پای در میدان نبرد با داعش گذاشتند، جنایتکارانی که بویی از اسلام نبرده، ولی با نام اسلام دست به جنایت می ‌زنند.

وی افزود: مدافعان حرم و خانواده‌ های آنها بصیر هستند و با بصیرتی که داشتند وارد کارزار مبارزه با دشمن شدند، این مردان غیور سپاه و دیگر نیروهای مسلح وارد کارزار شده و منافقین و دشمنان تا بن دندان مسلح را بیرون انداختند.

سردار پورجمشیدیان با تاکید به اینکه ما نباید نسبت به اتفاقات دنیای اسلام بی ‌تفاوت باشیم، اذغان کرد: رسالت پاسداری ما این است که با حرکت پیش ‌برنده انقلابی جلو رفته و با نشاط انقلابی در صحنه‌ ها حضور داشته باشیم که حضور در جبهه مقاومت هم همان صحنه است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در ادامه با بیان نقش موثر سپاه در عرصه‌ های مختلف انقلاب، خاطرنشان کرد: اگر اعتباری کسب شده در سپاه به سرمایه و اعتبار این ملت بوده و اگر هم سودی باشد، مال مردم و نظام است؛ چراکه غیرت و بصیرت مردم موجب خنثی ‌سازی فتنه ‌ها و اقتدار سپاه و نظام شده است.

وی تاکید کرد: نیروهای انقلابی نظام که در صحنه‌ های حساس تربیت شده‌اند، باید در عرصه ‌های سازندگی نیز از آنها استفاده شوند که برهمین اساس ۴۰ ابر پروژه به مناسبت چهلمین سال انقلاب با حضور نیروهای انقلابی نظام در عرصه های اقتصادی افتتاح می شود.

فرمانده سابق سپاه عاشورا در بخش دیگری با اشاره به رشادت مردم تبریز گفت: این مردم بابصیرت در دوران مشروطه، انقلاب و دوران دفاع مقدس یک تاریخ بزرگ برای مردم خلق کردند. 

سردار پورجمشیدیان افزود: این مردم می ‌دانند چه جنایت‌هایی را شاهان بر این ملت روا داشتند و در زمان رضاشاه و پسرش بسیاری از سرزمین‌ های ما را بدون درد و خونریزی مثل بحرین و ... گرفتند، از همین رو مردم انقلابی، مرجعیت و روحانیت آمدند و کشور را از یوغ مستشاران آمریکایی نجات دادند و به کشور و نظام عزت دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha