پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 450815
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷
کسب و کار

حوزه/ کارگاه آموزشی «مهارت های راه اندازی کسب و کار با تمرکز بر بازار جهان اسلام» در نمایشگاه قرآن برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، مصطفی حسین پور کارشناس ارشد مرکز رشد واحدهای فناوری هنرهای قرآنی از برگزاری کارگاه آموزشی «مهارت های راه اندازی کسب و کار با تمرکز بر بازار جهان اسلام» در نمایشگاه قرآن خبر داد و اظهار کرد: حمایت از محصولات دانش بنیان و هنربنیان در این مرکز صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه مرکز رشد، نخستین فونت قرآنی فارسی را برای ارائه قرآن واضح به بازار جهانی ارائه کرده است به اقدامات این مرکز اشاره کرد و گفت: یکی از اقدامات این مرکز برگزاری تورهای گردشگری با رویکرد اسلامی - قرآنی است که سبک زندگی اسلامی در این تورها آموزش داده می شود.

کارشناس ارشد مرکز رشد واحدهای فناوری هنرهای قرآنی خاطر نشان کرد: حمایت از جوانان از اهداف این مرکز بوده تا بدون این که بار مالی برای دولت داشته باشد، جوانان مراحل ایجاد کسب و کار را در حوزه اسلامی قرآنی بیاموزند.

وی ادامه داد: رویداد استارتاپی(طلوع برکت) در روزهای 9 ،10 و 11 خرداد ماه برگزار می شود که در این فرایند سرمایه گذاران نیز حضور دارند تا در صورت انتخاب طرح بر روی آن سرمایه گذاری می کنند.

حسین پور در پایان گفت: رویداد استارتاپی (طلوع برکت) فرایندی است تا جوانان با توجه به فرایند تجربه - آموزشی بتواند مراحل ایجاد کسب و کار را تجربه کنند.

گفتنی است، بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار (قرآن چهل چراغ هدایت) تا ۱۴ خرداد ماه مصادف با ۱۹ رمضان از ساعت 17 تا 24 در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برپاست.

انتهای پیام/ع

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha