پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام زرینه

حوزه/ تولیت مدرسه علمیه شهرستان بویین زهرا گفت: منبع و ماخذ اصلی سبک زندگی دینی که منجی جامعه امروز است از قرآن استخراج می شود؛ بنابراین راهکار اشاعه تعالیم قرآنی از طریق آموزش و تفهیم قرآنی باید مدنظر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد همایون زرینه صبح امروز در محفل انس با قرآن حوزه علمیه امام صادق(ع) خواهران شهرستان بویین زهرا، گفت: برای بهره مند شدن و عمل به آموزه های قرآنی و داشتن سبک زندگی اسلامی باید از تعالیم متخصصان این حوزه بهره مند شد.

وی افزود: در آیاتی که بر پیامبر(ص) نازل شد، از پیامبر(ص) به عنوان معلم و تعلیم دهنده بشریت یاد شده و مهمترین مأموریت ائمه اطهار و معصومین(ع) نیز در راستای تعلیم و تربیت بوده و دو وظیفه مهم خاتم الانبیا(ص) بعد از مبعوث شدن به پیامبری، تزکیه نفوس مردم و تعلیم و تربیت دینی بود که نشان دهنده مهم بودن این رسالت است.

حجت الاسلام زرینه تصریح کرد: انقلاب اسلامی فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته و با توطئه های مختلفی که دشمنان علیه ملت ایران به راه انداخته اند، توانسته با قدرت ایمان و اراده پیروز شود.

تولیت مدرسه علمیه شهرستان بویین زهرا گفت: منبع و ماخذ اصلی سبک زندگی دینی که منجی جامعه امروز است از قرآن استخراج می شود، بنابراین راهکار اشاعه تعالیم قرآنی از طریق آموزش و تفهیم قرآنی باید مدنظر قرار گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha