پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: پیامبراکرم(ص) برای دولتمردان الگوی کامل اخلاقی و رفتاری است و ضروری است در تمامی برنامه ریزی ها و اقدامات به آموزه های دینی توجه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، امروز در جمع اعضای حلقه های صالحین مدارس علمیه استان قزوین، گفت: با توجه به اینکه پیامبر اکرم(ص) وارسته ترین الگوی تربیتی برای مسلمانان محسوب می شود، اخلاق نبوی می تواند الگوی شایسته سبک زندگی اسلامی محسوب گردد.

وی افزود: برنامه تربیتی حضرت محمد(ص) الهی و جامع بوده و تمامی نیازهای بشریت در دنیا و آخرت را مورد توجه قرار داده، لذا امت اسلامی نیز در مقابل برنامه ارائه شده توسط پیامبر(ص)، می بایست به شناخت و پیاده سازی آن اهتمام داشته باشد.

حجت الاسلام معبودی با بیان این که پیروی از اخلاق نبوی فرصتی برای کاهش آسیب های اجتماعی است، تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند توجه به آموزه های پیامبر اکرم(ص) در جامعه اسلامی هستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم(ص) حتی برای دولتمردان مسلمان الگوی کامل اخلاقی و رفتاری است و ضروری است در تمامی برنامه ریزی ها و اقدامات به آموزه های دینی توجه شود.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha