جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 نشست معاون آموزش حوزه با رئیس دانشگاه ادیان

حوزه/ دانشگاه ادیان و مذاهب ظرفیت بسیار خوبی فراهم کرده است اما با توجه به حساسیت‌های موجود بر سر مسئله ادیان و مذاهب، باید بر روی خروجی‌های این دانشگاه هم‌چون کتاب و پایان‌نامه دقت خاصی صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب در نشستی با حجت الاسلام والمسلمین میرمعزی، معاون پژوهش حوزه های علمیه که در دانشگاه ادیان برگزار شد،‌ ضمن تأکید بر این که دانشگاه ادیان و مذاهب ریشه در حوزه دارد، گفت: آیت‌الله العظمی سبحانی اولین مرجعی است که در دانشگاه ادیان و مذاهب حضور یافتند. هم‌چنین با مؤسسه دارالاعلام وابسته به دفتر حضرت آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی همکاری علمی و آموزشی داریم. در عین حال، دانشگاه ادیان و مذاهب بزرگ‌ترین مرکز دانشگاهی ـ حوزوی است.

رئیس دانشگاه ادیان در ادامه گفت: ما دست برادری به سوی پیروان دیگر ادیان و مذاهب دراز می‌کنیم و ارتباطمان با دوستان‌مان در حوزه نیز بر اساس رفق و دوستی است. ما اعلام می‌کنیم که در خدمت حوزه هستیم و مایلیم با حوزه همکاری کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین میرمعزی نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در دانشگاه ادیان و مذاهب و تقدیر از اقدامات مجمع کتابخانه‌های تخصصی استان قم «مکتا» که با تلاش‌های دانشگاه ادیان و مذاهب راه‌اندازی شده است،‌ گفت: ما آماده‌ایم پیشنهادهایی که دوستان‌مان در دانشگاه ادیان مطرح می‌کنند را بررسی کرده و پیشنهادهایی که می‌توانند سریع‌تر به مرحله اجرا درآیند، عملیاتی کنیم.

وی افزود: دانشگاه ادیان و مذاهب ظرفیت بسیار خوبی فراهم کرده است اما با توجه به حساسیت‌های موجود بر سر مسئله ادیان و مذاهب، باید بر روی خروجی‌های این دانشگاه هم‌چون کتاب و پایان‌نامه دقت خاصی صورت گیرد.

در این دیدار دکتر ملکی نهاوندی معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی، دکتر محمد جاودان معاونت پژوهش و حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف غضبانی مدیر مرکز آموزش‌های غیرحضوری دانشگاه نیز حضور داشتند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha