جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024

حوزه/ قاسم سلیمانی دشتکی گفت: اوایل انقلاب روحیه انقلابی گری بسیار قوی و خدشه‌ناپذیر بود، در رفراندوم رای به جمهوری اسلامی ۵/۹۸ درصد مردم به‌نظام اسلامی رای دادند، در اوایل انقلاب، اتحاد و یکپارچگی خاصی بین مردم وجود داشت که الآن هم باید همین‌گونه باشد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام، در نشست شورای سیاست گذاری و راهبری نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان، اظهار کرد: باید مروری بر شرایط پیروزی انقلاب اسلامی شود که امام راحل و مردم در چه شرایطی و با چه قدرتی مقابله کردند و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

 وی بابیان اینکه باید بر این نکته تأکید کرد که انقلاب اسلامی چگونه حفظ شد، گفت: از نقطه صفر در قبل از انقلاب، امروز به جایگاه مطلوبی در منطقه و دنیا رسیده‌ایم. در حوزه‌های مختلف آموزشی، زیرساخت‌های عمومی، بهداشت و درمان، فرهنگ و هنر و سیار عرصه‌ها به نقطه خوبی رسیده‌ایم که باید این عملکردها بیان شود.

سلیمانی دشتکی افزود: اوایل انقلاب روحیه انقلابی گری بسیار قوی و خدشه‌ناپذیر بود، در رفراندوم رای به جمهوری اسلامی 5/98 درصد مردم به‌نظام اسلامی رای دادند، در اوایل انقلاب، اتحاد و یکپارچگی خاصی بین مردم وجود داشت که الآن هم باید همین‌گونه باشد.

استاندار ایلام یادآور شد: امروز توانمندتر شده‌ایم، در اوایل انقلاب در کنار تحریم‌ها، جنگ تحمیلی، تحریک گروهک‌های داخلی و ترورها وجود داشت، اما انقلاب اسلامی به راه خود با همراهی و پشتیبانی مردم ادامه داد.

وی، با تأکید بر اینکه باید عملکرد نظام اسلامی بیان شود و ضمن مرور گذشته، امید به آینده را در جامعه تزریق کنیم، ادامه داد: دولت‌ها هرکدام خدمات و اشکالاتی داشته‌اند، امروز باید در تداوم و تقویت نظام و جایگاه انقلاب اسلامی در دنیا، اقتدار و عظمت ایران و توان دفاعی کشور، باقدرت تر عمل کنیم.

سلیمانی دشتکی، بابیان اینکه باید سعی کنیم که نقاط ضعف جبران شود، ابراز کرد: در مستنداتی که مراکز دانشگاهی و گروه‌های علمی بیان می‌کنند، عملکرد نظام اسلامی برجسته و با دوران قلبل از انقلاب مقایسه شود و به معرفی مشاهیر و علما، بزرگان، ایثارگران و کارآفرینانی که تحولی ایجاد کرده‌اند پرداخته شود.

استاندار ایلام، گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مردم، هنرمندان، تشکل‌های غیردولتی و مردمی وارد صحنه شوند و دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان شود، تقسیم‌کار دقیق در کمیته ها انجام شود، دستگاه‌ها اجازه دارند هزینه معقول و منطقی داشته باشند، ولی اسراف نکنند.

سلیمانی دشتکی، تصریح کرد: 108 هزار هکتار از اراضی دیم استان تحت سه برنامه طرح احیای اراضی کشاورزی ایلام و خوزستان، طرح گرمسیری و برنامه سازمان جهاد کشاورزی به اراضی آبی تبدیل می‌شود که یک انقلاب در سیستم کشاورزی استان ایجاد می‌کند. طرح‌های پتروشیمی و نفت و گاز در استان در حد بالایی قرار دارند و جای کار بیشتر در استان وجود دارد.

وی، در پایان خاطرنشان کرد: به‌عنوان نماینده دولت در راستای هر چه قوی‌تر بیان عملکرد نظام و تقویت نظام درصحنه خواهیم بود و حمایت خواهیم کرد و امید است در سال جاری حرکت عظیم انقلابی در راستای وحدت عمومی و بیان عملکرد نظام اسلامی ارائه شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha