پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 450873
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
حجت الاسلام فاطمی نسب

حوزه/ مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: درهای بهشت در ماه رمضان برای مومنان باز شده است و نفس های شما را هم عبادت قرار داده است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در جمع پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان قزوین که در حسینیه شهید مطهری برگزار شد، گفت: ماه رمضان فرصت مناسبی برای رشد و تعالی است که انسان از لحظه به لحظه آن باید به خوبی استفاده ببرد، زیرا برای خواب ما هم در این ماه ثواب نوشته شده می شود.

وی افزود: ماه رمضان ماه غفران رحمت واسعه الهی است، انسان با خواندن قرآن دراین ماه با خالق خود سخن میگوید واز خوان الهی بهره می برد؛ خداوند متعال در طول سال دو موقعیت و یا به عبارتی دو فصل دارد که تور و صید مبارکی برای انسان پهن شده، یکی ماه محرم و دیگری رمضان است؛ خداوند در این ماه دعوت نامه می دهد، ولی این دعوت شامل همه نمی شود

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: درهای بهشت در این ماه برای مومنان باز شده و نفس های شما را هم عبادت قرار داده است، ماه رمضان به مومنان اقبال کرده که شامل غفران و رحمت است.

حجت الاسلام فاطمی نسب خاطرنشان کرد: نتیجه این روزه داری و صیام تقوا بوده و قله این ماه مبارک شب قدر است که به یاد حضرت حجت(عج) باشیم و در روایات بر این امر سفارش شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha