پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فارغ‌التحصیلی ۶ هزار نفر از مرکز آموزش زبان فارسی جامعه‌الزهرا(س)

حوزه/ بیش از صد گواهینامه اتمام دوره زبان فارسی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از سوی مرکز بین‌المللی آموزش زبان فارسی ویژه زبان‌آموزان این مرکز و سایر مراکز صادر شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، سیده‌فاطمه رسولی موسوی با بیان این مطلب  که بیش از صد گواهینامه اتمام دوره زبان فارسی برای طلاب جامعه الزهرا (س)صادر شده است عنوان کرد: نظر به مصوّبه سازمان دانشجویان غیرایرانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دی‌ماه سال 1395، مرکز آموزش زبان فارسی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) با بیش از سی سال تجربه و به عنوان یک فرامرکز در حوزه آموزش زبان فارسی برای متقاضیانی که آزمون جامع این مرکز را با موفقیت سپری کنند، گواهینامه مورد تأیید وزارت علوم صادر می کند.

مدیر مرکز بین‌المللی آموزش زبان فارسی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) افزود: از سال گذشته تا کنون بیش از صد گواهینامه اتمام دوره زبان فارسی مورد تأیید وزارت علوم، ویژه زبان‌آموزان این مرکز و سایر مراکز صادر شده است.

رسولی موسوی یادآور شد: تاکنون بیش از 6 هزار بانوی طلبه از مرکز بین‌المللی آموزش زبان فارسی جامعه‌الزهرا (سلام‌الله‌علیها) فارغ‌التحصیل شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha