جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نور

حوزه/ حجت الاسلام سلطانی از عرضه بیش از ۱۰۰ عنوان نرم افزار مرکز کامپیوتری نور در نمایشگاه بین المللی قرآن خبر داد.

حجت الاسلام عباس سلطانی، مدیر اجرایی نرم افزارهای مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در نمایشگاه قرآن تهران، به تشریح برنامه های این مرکز در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن پرداخت.

وی گفت: مرکز تحقیقات علوم اسلامی نور همانند سنوات گذشته امسال نیز در نمایشگاه قرآن حضور فعالی داشته و محصولات نرم افزاری خود را برای مخاطبان حوزوی و دانشگاهی عرضه می کند.

حجت الاسلام سلطانی از عرضه بیش از 100 عنوان نرم افزار مرکز کامپیوتری نور در نمایشگاه بین المللی قرآن خبر داد و اظهار داشت: حتی نرم افزار های که طی چند ماه اخیر رونمایی شده اند نیز در نمایشگاه عرضه شد.

وی افزود: حدود یک و سوم از نرم افزارهای ارائه شده در نمایشگاه قرآن شخصیت محور است و دو و سوم آن ها نیز شامل محصولات فقهی، کلامی، قرآنی، تاریخی، فلسفی و... با نگاه تخصصی است.

مدیر اجرایی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور، گروه های هدف این مرکز در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن را طلاب، دانشجویان و پژوهشگران برشمرد و خاطرنشان کرد: خوشبختانه طی چند روز اخیر استقبال خوبی از نرم افزارها صورت گرفت.

وی یادآور شد: مرکز کامپیوتری تحقیقات علوم اسلامی نور افزون بر عرضه محصولات نرم افزارهای در فضای پایگاه اینترنتی نیز وارد عرصه شده و طی چند ماه اخیر پایگاه اینترنتی جامع الحدیث نیز در قم رونمایی شد.

حجت الاسلام سطانی، کتاب خوان همراه را نیز از دیگر خدمات مرکز کامپیوتری نور دانست و گفت: این نرم افزارها برای طلاب و دانشجویان به راحتی در دسترس قرار گرفت.

وی در پایان سخنان خود بیان داشت: علاقه مندان به نرم افزارهای اسلامی، مطمئنا باشند با حضور در غرفه مرکز کامیپوتری علوم اسلامی نور، تمامی خواسته هایشان برآورده می شود.

انتهای پیام/ر

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha