جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تفسیر

حوزه/ حجت الاسلام کاشی از راه اندازی چهار کانال در شبکه های اجتماعی خبر داد و اظهار داشت: این کانال ها شامل «واژه های نور»، «عطر ملکوت»، «پرسمان نور» و «آیه نما» می شود و رویکردهای آن ها کاملاً ابتکاری و جدید است.

حجت الاسلام علی کاشی، مسئول غرفه بخش فضای مجازی مرکز آموزش تخصصی تفسیر و علوم قرآن حوزه در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن درباره این مرکز گفت: بیشتر مباحث عرضه شده در مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآن برای طلاب است ولی ما به وسیله فضای مجازی توانسته ایم زمینه ای را ایجاد کنیم که عموم مردم نیز بتوانند از مباحث قرآنی و تفسیری این مرکز بهره ببرند.

وی همچنین از راه اندازی چهار کانال در شبکه های اجتماعی خبر داد و افزود: این کانال ها شامل «واژه های نور»، «عطر ملکوت»، «پرسمان نور» و «آیه نما» می شود و رویکردهای آن ها کاملاً ابتکاری و جدید است. این کانال ها کاملا منحصر به فرد است و در فضای مجازی یا نمونه آن ها وجود ندارد و یا اگر هست در عرصه عکس نوشته است، وگرنه در عرصه ترجمه و تفسیر تقریبا این کانال ها بی نظیر است.

حجت الاسلام کاشی اضافه کرد: در کانال واژه های نور، مفاهیم و ترجمه قرآن به صورت گام به گام انجام شده و به مخاطبان عرضه می شود. تمامی مطالب بیان شده در این کانال تولیدی بوده و از جایی کپی کاری نشد و وقتی ترجمه واژه ها صورت می گیرد تفسیر کوتاهی نیز از آن ها واژه عرضه می شود.

وی ادامه داد: در کانال عطر ملکوت نیز آیات ترجمه می شود. این ترجمه ها نیز ترجمه های جدیدی است. البته ترجمه به دو شکل ترجمه کلمه به کلمه و ترجمه توضیحی صورت می گیرد. در این کانال آیات برای افراد تبیین می شود.

مسئول غرفه فضای مجازی مرکز آموزش تخصصی تفسیر و علوم قرآن حوزه درباره کانال پرسمان نور نیز تصریح کرد: در این کانال به پرسش ها و شبهات عرصه قرآن پاسخ داده می شود و مباحث به صورت کاملا جدید و به روز مطرح می شود.

وی افزود: کوتاه بودن، به روز بودن و جامع بودن پاسخ ها از امتیازات این کانال به شمار می آید. ما در این کانال بیشتر مسائل روز را رصد کرده و پاسخ می دهیم.

حجت الاسلام کاشی تأکید کرد: کانال آیه نما نیز عکس نوشته است که براساس تصاویر و محتوای عکس مباحث اخلاقی، خانوادگی، تربیتی و... در آن باین می شود.

وی همچنین استقبال مردم از این کانال های فضای مجازی را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: تقاضا بیشتر بازدیدکنندگان غرفه این بوده که محتواهای عرضه شده در کانال ها به صورت نرم افزار عرضه شود و ما به دنبال این کار هستیم.

انتهای پیام/ر

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha