سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
مرآدآبادی

حوزه/ رئیس ستاد دیه استان قزوین گفت: آن‌چنان‌که از دستورات دینى استفاده مى‌‏شود، گره‏‌گشائى و رفع نیاز از نیازمندان و برادران دینى باید تبدیل به یک ارزش و یک فرهنگ عمومى شود و همه سعى در برآوردن حاجات مردم داشته باشند.

ابوالفضل مرادآبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، گفت: ستاد دیه هر سال نسبت به آزادی مددجویان جرائم غیر عمد اقدام می‌کند که لازم است در این خصوص، فرهنگ سازی بیشتری انجام پذیرد تا شاهد افزایش کمک‌های مردمی باشیم و موجبات آزادی مددجویان بیشتری فراهم شود. امروز نقش رسانه ها، روحانیت و حوزه های علمیه در ترویج این موضوع خداپسندانه بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: افرادی که به‌طور داوطلبانه در انجام کاری مشارکت می‌کنند عزت‌نفس بیشتری دارند و درمجموع، بیشتر احساس شادمانی و خوشبختی می‌کنند. انجام کارهای نیک باعث ایجاد دوستی‌ و پایداری آن می‌شود. بر اساس مطالعات انجام‌شده، وقتی به کسی کمک می‌کنید حس مثبت شما به او نیز منتقل می‌شود و این اتفاق خوب، موجب آفرینش پیوندی دوستانه خواهد شد.

مردآبادی ادامه داد: انجام  کارهای نیک باعث ایجاد دوستی‌ و پایداری آن می‌شود و وقتی به کسی کمک می‌کنید حس مثبت شما به او نیز منتقل می‌شود و این اتفاق خوب، موجب آفرینش پیوندی دوستانه خواهد شد.

رئیس ستاد دیه استان قزوین خاطرنشان کرد: آن‌چنان‌که از دستورات دینى استفاده مى‌‏شود، گره‏‌گشائى و رفع نیاز از نیازمندان و برادران دینى باید تبدیل به یک ارزش و یک فرهنگ عمومى شود و همه سعى در برآوردن حاجات مردم داشته باشند.

وی افزود: در حوزه مسائل اجتماعی کمک به نیازمندان ارزش فراوانی دارد که با توجه به وضعیت خاص سلب آزادی از بدهکاران مالی یا دیه حمایت خیرین و متمکنین از این افراد، شاید بیشترین اهمیت را داشته باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha