پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تجمع علمای مسلمان لبنان

حوزه/ تجمع علمای مسلمان لبنان با انتقاد از سکوت سازمان های حقوق بشر جهانی در برابر جنایت های آمریکا و صهیونیست ها گفت: دل بستن به سازمان های حقوق بشر کاری بیهوده و نشانه سادگی است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه ، تجمع علمای مسلمان لبنان با صدور بیانیه ای، با زیر سؤال بردن عملکرد سازمان های حقوق بشر گفت: این سازمان‌ها برای چه به وجود آمده اند و نقش آها چیست؟ چرا این سازمان هنگامی که پای کشورهای ضعیف و خارج از دایره اروپا و آمریکا در میان باشد، با قدرت به میدان می آیند؛ اما زمانی که نوبت به جنایت های آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌رسد، زبان فرو می برند و صدایی از آنها شنیده نمی شود؟!

در این بیانیه آمده است: دل بستن به این سازمان ها کار بیهوده و نشانه سادگی است و تکلیف ما در چنین حالتی این است که به آزادگان جهان امید داشته باشیم و پیام خود را به گوش ملت های جهان برسانیم، تا در کشورهای خود حرکت کنند و با افکار عمومی خود بر دولت های مستکبر فشار بیاورند و آنها را وادار به تجدید نظر در سیاست های خود کنند و البته ما نیز باید همچنان به مبارزه خود با رژیم صهیونیستی ادامه دهیم.

علمای لبنان در ادامه ضمن محکوم ساختن انتقال سفارت پاراگوئه از تل اویو به قدس، آن را اقدامی خصمانه علیه مردم فلسطین و تمام مسلمانان جهان دانستند و از کشورهای عربی خواستند اگر اندکی غرور و غیرت در آنها باقی است با رژیم صهیونیستی و تمام کشورهایی که سفارت خود را به قدس شریف منتقل کرده اند قطع رابطه کنند.

تجمع علمای مسلمان در مورد مسائل داخلی لبنان، از احزاب و نیروهای لبنانی که در انتخابات پیروز شده اند خواست دولت وحدت ملی را تشکیل دهند و عهد جدیدی برای حل مشکلات مردم لبنان ببندند و ما نیز از آنها می‌خواهیم برای تشکیل دولت شروطی قرار ندهند که قابل اجرا نباشد و هیچ حزبی نیز از جریان تشکیل دولت خارج نشود و آن را تحریم نکند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha