شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
محمدرضا حیدری، رئیس شورای شهر مشهد

حوزه/ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به مطالعات انجام شده در حوزه فرهنگی و اجتماعی و آسیب‌های آن در مشهد، برخی متغیرها را قابل توجه دانست و گفت: حوزه علمیه و دانشگاه راهکارهای لازم را ارائه دهند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، محمدرضا حیدری در نشستی با حجت الاسلام و المسلمین سید مصباح عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان در محل مرکز مدیریت حوزه با اشاره به لزوم هم‌گرایی در فعالیت‌ها از سوی همه شهروندان و نهادها گفت: دغدغه شورا، توسعه مشهدالرضا (ع) به عنوان نقطه امید جهان اسلام است که حوزه علمیه می تواند در این میان نقش ایفا کند و ما را نسبت به آن یاری رساند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به مطالعات انجام شده در حوزه فرهنگی و اجتماعی و آسیب‌های آن در مشهد، برخی متغیرها را قابل توجه دانست و گفت: حوزه علمیه و دانشگاه راهکارهای لازم را ارائه دهند.

وی اظهار کرد: با وجود تلاش‌های همگانی در شهر مشهد، نتیجه مطلوب حاصل نشده، زیرا عملکردها جزیره‌ای بوده است و دستیابی به اجماع مفهومی برای مسائل فرهنگی شهر امری ضروری است و برای رسیدن به خروجی مطلوب نیازمند هم‌اندیشی هستیم.

حيدری با اشاره به تاثیر روحانیت و حوزه علمیه در میان اقشار مردم جامعه، افزود: اندیشه حوزه علمیه به عنوان نجات‌بخش جامعه باید نقش‌آفرینی کند و در این میان شورای شهر آماده همکاری در این زمینه است.

وی با اشاره به تحولات شايسته حوزه علميه خراسان گفت: شخصیتی فرهیخته، منصف و نواندیش، مدیریت این حوزه را عهده‌دار است و رویکرد و نگاه وی نیز گواه بر این مدعاست.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha