پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شبکه ولایت

حوزه/ کارشناس رسانه، از پخش برنامه های شبکه ولایت با چهار زبان خبر داد و گفت: برنامه های شبکه ولایت به زبان های فارسی، انگلیسی، عربی و هوسا(ویژه قاره آفریقا) پخش می شود.

حجت الاسلام محمد معصوم احمدی، کارشناس روابط عمومی شبکه ماهواره ای ولایت در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه  در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن به تشریح برنامه های این شبکه ماهواره ای پرداخت و گفت: این شبکه جهانی از سال 89 تحت اشراف حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی کار خود را آغاز کرد.

وی افزود: شبکه جهانی ولایت در زمینه پاسخ گویی به شبهات، مبارزه با وهابیت و معرفی اسلام ناب محمدی فعالیت می کند. این شبکه تنها شبکه ماهواره ای ایرانی است که در پنج قاره ای دنیا پخش می شود به همین دلیل توانسته مخاطبان میلیونی جذب کند.

حجت الاسلام احمدی با بیان این که بازخورد شبکه ولایت در میان مخاطبان بسیار مثبت است، عنوان کرد: خوشبختانه شبکه توانسته تأثیر بسیار خوبی بر افکار، اندیشه ها و زندگی افراد داشته باشد.

این کارشناس رسانه، از پخش برنامه های شبکه ولایت با چهار زبان خبر داد و گفت: برنامه های شبکه ولایت در زبان های فارسی، انگلیسی، عربی و هوسا(ویژه قاره آفریقا) پخش می شود.

وی همچنین درباره هجمه شبکه های وهابی نسبت به برنامه های شبکه جهانی ولایت تأکید کرد: غالب موضع گیری های شبکه های ماهواره ای وهابیت در قبال شبکه هایی که افکار و اندیشه های اهل بیت(ع) را ترویج می کنند بر پایه تندی، بی احترامی، بی ادبی، ناسزاگویی و بی توجهی به منطق است.

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: البته شبکه جهانی ولایت با رعایت ادب و با استفاده از منطق، برهان و دلیل پاسخگوی شبهات وهابیت است، به همین دلیل مخاطبان ما از اهل سنت نیز هستند و از برنامه های این شبکه استقبال بسیار خوبی دارند.

وی اظهار کرد: شبکه جهانی ولایت نه تنها موجب تفرقه نمی شود بلکه برنامه های آن وحدت آفرین است. این شبکه طلایه دار وحدت است.

این کارشناس رسانه با تأکید بر این که این شبکه جهانی ولایت یک شبکه خصوصی و غیر انتفاعی است که از سوی دولت و ارگان های دیگر حمایت مالی نمی شود، گفت: بخش زیادی از مباحث مالی این شبکه توسط ولایت یاران(خیرین) تأمین می شود.

وی یادآور شد: البته آیت الله العظمی مکارم شیرازی فتوایی دارند که مقلدان ایشان می توانند با اجازه دفترشان، مقداری از خمس خود را به شبکه ولایت اختصاص دهند.

حجت الاسلام احمدی در پایان سخنان خود بیان داشت: از آن جا که شبکه ولایت یک شبکه ماهواره ای است شاید بسیاری از افراد به ماهواره دسترسی نداشته باشند به همین دلیل همکاران ما در این شبکه موقعیتی ایجاد کرده اند که افراد می توانند به وسیله اینترنت و یا اپلیکیشن به برنامه های این شبکه دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام/ر

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 0
    بسم اله ارحمن ارحیم- باتشکراز زحما شما امید است که حداوندمنا به شما عنایات خص داشته باشدعلی گریست